beantwoord

Planner laat overstap niet zien!

• 4 februari 2020
  • 27 reacties
  • 471 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De geregelde reiziger zal dat inderdaad best weten en dan ook meerdere keren de ervaring hebben gehad dat die overstap niet gehaald kon worden wegens vertraging. Dus om te zien of dan nu wel de overstap gehaald kan worden plant men de reis (ik niet, want heb geen smartfoon en stap hier nooit over, maar zou als ik hier wel wil overstappen thuis voor vertrek de reis plannen). Maar omdat de overstap niet wordt aangegeven zie je dan ook niet of er vertraging is, dan moet je allebei de reizen los plannen, wat natuurlijk niet handig is. Die overstap moet er gewoon in staan, en bij vertraging als “niet mogelijk” worden weergegeven.

Een andere reden waarom overstappen wel eens niet worden aangegeven is dat een trein opeens van een ander perron(fase) vertrekt en dan bv de 2 minuten als te weinig wordt gezien, maar daar lijkt hier geen sprake van.

Ik heb eindelijk een antwoord vernomen. Helaas is het niet exact te achterhalen, maar we hebben het vermoeden dat deze reis niet in de reisplanner stond vanwege een vertraging. Ik heb via een reply aangegeven dat er meerdere reizen niet in stonden en dat hier het vermoeden bestaat dat er toch iets anders speelt. Ik heb nu de juiste contact persoon gevonden om dit te achterhalen en als dit nogmaals speelt kan ik dit, waarschijnlijk, wel achterhalen. Bedankt allen voor de reacties!

Reageer