Ik probeer voor vandaag (15 juni) in de NS-app een kaartje te kopen (van Soestdijk naar Roermond) maar dat lukt niet omdat de “prijs niet bekend” is. Dat komt waarschijnlijk door werkzaamheden omdat op een deel van de route een bus rijdt. Maar dat mag toch geen invloed hebben op de prijs? Ik moet toch gewoon een kaartje kunnen kopen in de app?
Prijs niet bekend in de app
Beste antwoord door Kairos
Je hebt ook reisadviezen zonder de bus erin, daar kan je wel een e-ticket boeken, alleen dan boek je ook voor de Arriva stoptrein. Volgens de app is dat hooguit 16 min langer, maar je kan er vanuit gaan dat de bussen onregelmatig rijden en de tijden in de NS app een richtlijn zijn.
Ik verwacht dat het langere reisadvies iets duurder, omdat Arriva andere tarieven hanteert.
Lijkt mij overigens dat je gelijk hebt hoor, en dat er gewoon een soort glitch in the system zit. Bus = geen e-ticket, want geen NS (zoiets). Dat het dan om een NS bus gaat wordt geen onderscheid in gemaakt
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.