beantwoord

Probleem na update NS app 19-12


Hallo,

na een update van de NS app op 19-12-'18 kan ik mijn E-ticket niet meer openen...
In de Playstore is duidelijk te zien dat veel meer mensen hier last van hebben..

Gaarne z.s.m. een nieuwe update òf een rollback..
icon

Beste antwoord door TheoSu 21 december 2018, 15:35

Hi,

Probleem is bekend en er is reeds een fix aangeboden. Een update van de app volgt.

Bekijk origineel

5 reacties

Dit probleem ben ik vandaag tijdens controles ook tegen gekomen. Heb er zelf geen oplossing voor, behalve het advies om het e-ticket ook te laden als PDF. Onze werkinstructies tav de controle van e-tickets is aangepast en hierdoor blijft het e-ticket toch digitaal en kan men door de poortjes heen.
Goedemiddag Velden1 en welkom bij de NS Community!

Zoals Loes al aangeeft hebben ook wij al meerdere meldingen hierover binnen gekregen. Van het team van de App heb ik nog geen bericht ontvangen (ik heb wel een melding gemaakt), maar ik ga ervan uit dat het ook bij hun bekend is en dat ze hard aan het werk zijn om dit te repareren!
Dank je Stijn!
Reputatie 3
Hi,

Probleem is bekend en er is reeds een fix aangeboden. Een update van de app volgt.
Inmiddels ge-update en weer helemaal oké, dank jullie wel!

Reageer