Problemen bij laden reisadvies NS Reisplanner Xtra

• 21 september 2016
  • 8 reacties
  • 745 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb de laatste weken thuis steeds last van de volgende melding als ik een reisadvies opzoek:

Geen reisadviezen gevonden met de ingevoerde gegevens en daaronder Server probleem Kan de benodigde informatie niet van de server ophalen.

Het ligt niet aan mijn wifi, want andere apps werken gewoon. Heb het zowel op mijn telefoon als op mijn tablet. Hebben meerdere mensen deze melding. Ik denk zelf dat het door een update in de reisplanner komt.

8 reacties

Hi Johnny. Welkom op het Serviceforum.

Heb je dit probleem alleen op je telefoon/tablet of ook op een PC/Laptop? Ik heb de App zelf ook op mijn telefoon (Iphone) en even ge-update en geprobeerd maar ik krijg geen foutmelding. Welk traject voer je in?
Reputatie 4
Ik heb het op alle trajecten, alhoewel ik vaak vanaf Middelburg reis. Hij geeft op hetzelfde moment dan ook de storingen niet weer. Deze kunnen ook niet worden geladen.
Binnen de app-omgeving kun je feedback achterlaten voor de ontwikkelaars. Dit kan via 'Over deze app'.
Reputatie 4
Ik heb nog steeds last van het probleem. Ik heb het ook alleen maar thuis met de NS reisplanner app, maar andere apps functioneren wel goed. Contact opnemen met de ontwikkelaars kreeg ik niet voor elkaar via de app. Graag wil ik weten of meerdere mensen dit probleem hebben en welke oplossingen hiervoor zijn
Wat raar dat het niet lukte om dit door te geven via de app zelf, wat ging er dan mis?
Reputatie 4
Ja ik moest dit via een e-mail app maar die heb ik niet. Maar zorg eerst nou maar is dat dit probleem wordt opgelost, anders gebruik ik voortaan wel de 9292 app.
Je gaf aan dat dit probleem alleen thuis speelde. Als je op een ander netwerk zit speelt dit probleem dan nog steeds?
Reputatie 4
Nee, dan niet. De provider die ik heb Delta zegt dat dit komt door de communicatie tussen het wifi modem en de app. Modem resetten zou helpen. Ik ben echter benieuwd of meerdere klanten van Delta dit hebben bij jullie app. Mocht dit probleem zich vaker voordoen bij mensen, dan is het misschien handig om te vragen bij welke provider ze zitten. Ik vind het wel vreemd dat ik het alleen bij de NS app heb. Misschien ook handig om te kijken wat dit probleem veroorzaakt.

Reageer