beantwoord

problemen met inlogscherm ns reisplanner

• 24 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Na het aanmelden van NS extra lukt het me niet meer om het volledige scherm van de NS reisplanner op te roepen. Ik mis: Geef reis en prijs. Ook werkt het invullen van de stations niet meer.
Toch heb ik niets aan de instellingen van de Pc veranderd. Zelfs systeemherstel werkt niet.
Wat een ellende. Wie helpt
icon

Beste antwoord door Bart NS 27 augustus 2015, 13:59

Erg vreemd dat je het onmogelijk weer voor elkaar krijgt om onze site te bekijken. Op dit moment heb ik nog twee suggesties, niet wetend of die je probleem oplossen maar dat is het enige wat me nog te binnen schiet. Indien de site bij jou zwart/wit/blauwe kleuren vertoond, kan je klikken op 'contrast', je krijgt dan weer de gewone weergave van onze site. Daarnaast zou het kunnen dat je je browser moet updaten, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet waarschijnlijk.
Fijn dat het daarom inmiddels wel gelukt is in Google Chrome, je kunt het daar aan je favorieten toevoegen door op het sterretje in de adresbalk te klikken. Hoop dat dat in ieder geval naar tevredenheid gaat lukken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Mien, de foutmelding die je noemt herken ik niet in combinatie met het aanmelden voor NS Extra. In welke browser probeer je onze site te gebruiken? Heb je bijvoorbeeld ook geprobeerd om even je cookies te verwijderen om te zien of het daarna wel weer werkt? Mocht het laatste niet het geval zijn en het komt je niet bekend voor: ik help je graag om te zien of dat je probleem oplost.
Beste Bart
Dank je wel voor je antwoord. De fout is inderdaad ontstaan nadat ik mijn aanmelding voor NS extra heb bevestigd. Ik kreeg een scherm waar ik ook gegevens moest overnemen. Toen ik daarna hetzelfde voor mijn man aanvroeg werkte de link in die mail niet meer. Kreeg bericht dat door de vele aanmeldingen de site overbelast was. Enkele dagen geleden heb ik de mail van NS om de aanmelding te activeren doorgestuurd naar een andere PC en ander e- mailadres. Daar werkte de link wel. Heel raar allemaal. Ik gebruik de site van NS al jaren met veel plezier via internet, Google gebruikt. Nooit geen problemen. Van alles geprobeerd , instellingen veranderd, zoals gezegd systeemherstel, niets werkte. Zelfs NS verwijderd uit Favorieten. Cookies gewist enz. Ook het overzicht van mijn reizen ziet er heel anders uit. Er staan dingen in die ik normaal niet zie en die niet correct zijn. Gisteravond geprobeerd in te loggen via Google Chrome, (staat ook op mijn PC) hoera daar krijg ik weer het volledige scherm. Maar daar kan ik de site niet toevoegen aan mijn Favorieten. Of ik weet niet hoe het werkt.
Erg vreemd dat je het onmogelijk weer voor elkaar krijgt om onze site te bekijken. Op dit moment heb ik nog twee suggesties, niet wetend of die je probleem oplossen maar dat is het enige wat me nog te binnen schiet. Indien de site bij jou zwart/wit/blauwe kleuren vertoond, kan je klikken op 'contrast', je krijgt dan weer de gewone weergave van onze site. Daarnaast zou het kunnen dat je je browser moet updaten, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet waarschijnlijk.
Fijn dat het daarom inmiddels wel gelukt is in Google Chrome, je kunt het daar aan je favorieten toevoegen door op het sterretje in de adresbalk te klikken. Hoop dat dat in ieder geval naar tevredenheid gaat lukken.

Reageer