beantwoord

raar advies

• 31 december 2018
  • 7 reacties
  • 285 Bekeken

Op het traject Alkmaar/Adam arena wordt het advies gegeven overstappen op Uitgeest en stoptrein naar rdam nemen.
Eerste is dat je dan 20 min later aan zou komen en twee is dat de intercity niet stopt te Uitgeest.
Wat is er aan de hand??????
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 december 2018, 10:27

Goedemorgen mattie66 en welkom bij de NS Community!

Net als Edwin krijg ik dit advies niet uit onze Reisplanner als ik een reis Alkmaar - Amsterdam ArenA plan. Ik krijg dan voor vrijwel de hele dag een advies voor een IC Alkmaar - Amstel, met daar een overstap op een Sprinter tot aan Bijlmer ArenA. Misschien dat je ons nog wat meer informatie kan geven, maar ik heb het vermoeden dat er iets verkeerds is ingevuld waardoor je dit rare advies hebt gekregen. Als ik Uitgeest als via station invul, krijg ik namelijk precies het advies wat jij beschrijft.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Op welke dag en tijd plant u die reis?
Ik krijg m er namelijk niet uit. Ik zie wel intercity naar stopper, maar dat is overstappen op Amstel.
Gewoon overdag en van de ic naar maastricht op sprinter Hoorn-leiden
Goedemorgen mattie66 en welkom bij de NS Community!

Net als Edwin krijg ik dit advies niet uit onze Reisplanner als ik een reis Alkmaar - Amsterdam ArenA plan. Ik krijg dan voor vrijwel de hele dag een advies voor een IC Alkmaar - Amstel, met daar een overstap op een Sprinter tot aan Bijlmer ArenA. Misschien dat je ons nog wat meer informatie kan geven, maar ik heb het vermoeden dat er iets verkeerds is ingevuld waardoor je dit rare advies hebt gekregen. Als ik Uitgeest als via station invul, krijg ik namelijk precies het advies wat jij beschrijft.
Wat doen jullie van ns moeilijk: wie reist er nu van castricum naar schiphol via amstel! Gewoon naar zaandam per ic en overzijde perron io sprinter Hoorn-leiden via schiphol!!!!!
Reputatie 7
Badge
Wat doen jullie van ns moeilijk: wie reist er nu van castricum naar schiphol via amstel! Gewoon naar zaandam per ic en overzijde perron io sprinter Hoorn-leiden via schiphol!!!!!
Maar ja......de vraag was dan ook niet naar Schiphol maar naar Amsterdam Bijlmer Arena.
Ik heb het over castricum-schiphol airport. En het foute reisadvies om in sloterdijk over te stappen. Ik stap over in zaandam overzijde perron. 9292ov geeft dat terecht ook aan. De ns reisplanner niet
Reputatie 5
De antwoorden van Edwin en Stijn zijn dat ook gericht aan de topicstarter mattie66 en niet aan rees1930
Wie doet er dan moeilijk.

Reageer