beantwoord

Railrunner via app, leeftijd moet 12 jaar en ouder zijn?

• 25 september 2018
  • 6 reacties
  • 767 Bekeken

Ik probeer via de NS app een railrunner te kopen. Ik vul geboortedatum van het kind in maar als ik wil betalen krijg ik de melding dat de volwassene 12 jaar of ouder moet zijn. Dat lijkt mij wat onlogisch bij een railrunner. Ik koop zo wel een kaartje via de website, dat is geen probleem. Maar volgens mij klopt de app niet, of zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 september 2018, 11:22

Ik ziet het, die melding zou niet moeten tevoorschijn komen! Ik zal er een melding van maken zodat dit wordt opgelost, maar je kunt het eventueel ook zelf melden via de Feedback optie in de app. Daar wordt dan namelijk ook alle mogelijk benodigde informatie meegestuurd, en krijg je rechtstreeks contact met de ontwikkelaars.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom bij de NS Community, pienklaassen.

Wat een vreemde melding om te krijgen. Het mooie achter een RailRunner is juist dat een kind tussen de 4 en 11 zelfstandig mag reizen met dat vervoerbewijs. Voorkomt deze melding ook werkelijk dat je het ticket kunt aanschaffen? Of is het meer een melding ter kennisgeving?
De melding verschijnt zodra ik wil betalen en verhinderd de betaling dus ook.

Ik ziet het, die melding zou niet moeten tevoorschijn komen! Ik zal er een melding van maken zodat dit wordt opgelost, maar je kunt het eventueel ook zelf melden via de Feedback optie in de app. Daar wordt dan namelijk ook alle mogelijk benodigde informatie meegestuurd, en krijg je rechtstreeks contact met de ontwikkelaars.
Prima, doe ik!
Het probleem met de leeftijd invullen bij een Railrunner is 4 dagen geleden ook al aangegeven in een ander topic, dus geheel onbekend is het probleem nu ook weer niet.
Ik meen het een tijd geleden ook al een keer tegen te zijn gekomen. Blijkbaar is het toen dus niet goed verholpen. 😕

Reageer