Rare omweg

• 5 september 2020
  • 11 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 1

11 reacties

Reputatie 1

(Het is - geloof ik - niet mogelijk zowel een plaatje als tekst in een bericht te schrijven. Dus moet de tekst maar in een nieuw bericht.)

Er is een bovenleiding gebroken en de trein uit Duitsland moet een omweg maken. Maar het is wel een erg rare omweg, vind ik.

Dat is een normale omweg (Deventer - Zwolle - Almere - Amsterdam), alleen lijkt het in de routestrip op de site alsof de oude stops niet weggehaald zijn. Bij de app gaat het wel goed:

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat de NS reisplanner er niet zo goed mee om kan gaan, op Treinposities zijn de stations Apeldoorn, Amersfoort en Hilversum doorgestreept, daar stopt die dus niet niet. 

https://treinposities.nl/ritinfo/20200905/140

Reputatie 7
Badge +3

In 14 minuten van Zwolle naar Amersfoort zou wel een flinke verbetering zijn :wink:

Reputatie 7
Badge +3

Die 7 minuten Apeldoorn - Zwolle vind ik ook erg bijzonder.

Reputatie 7
Badge +4

Bovendien moet in Apeldoorn een getrokken trein dan nog van ko wisselen ook. 😉 Maar goed de omweg Deventer-Zwolle wordt met deze trein wel vaker gemaakt,  in Zwolle blijft de loc dan gewoon vooraan.

Badge +3

Ook grappig.. de route op spoorkaart.mwnn.nl (blauwe lijn). De trein zelf? Die zweeft nu ergens (opgeheven) tussen Almere Muziekwijk en Poort door de lucht.. :joy:

Reputatie 4

Zag ook een 1700 met db stam vanavond binne komen op utrecht cs.

Vanaf Amsterdam naar Berlin als heb gelezen op de trein.

Hoe gaat die dan via Arnhem of loopt de 1700 daar om om de wagons heen en koppelt dan weer aan en verder naar Amersfoort?

Badge +3

Dat zou dan via Arnhem en Hengelo zijn?

Reputatie 7
Badge +3

Ik zag een melding dat de 144 die op weg was naar Amsterdam was geëindigd in Amersfoort en dat die leeg zou worden omgereden via Utrecht. Misschien heb je die gezien.

Reputatie 5

Die 7 minuten Apeldoorn - Zwolle vind ik ook erg bijzonder.

meer dan welkom trouwens :grin: die verbinding is helaas niet ideaal door de gedwongen route via Deventer met overstap

Reageer