Reiaplanner app

• 12 september 2017
  • 11 reacties
  • 239 Bekeken

In de app krijg je de mogelijk contact op te nemen met de ontwikkelaars van de app. Ik kom echter niet verder dan de pagina met onderwerpen. Maar dit kan ik niet aan ze doorgeven want ik kom niet verder dan de pagina met onderwerpen.

11 reacties

De melding die ik eigenlijk aan de ontwikkelaars wilde doen, is dat ik geen meldingen krijg terwijl ik die wel heb ingesteld en in appbeheer meldingen aan heb gezet. Maar misschien moet ik daar niet rouwig om zijn als ik de post van Yakov lees....
Reputatie 3
Badge
Hi irene,

Heb je al geprobeerd om in de app naar meer te gaan: vervolgens klantenservice,app support (naar onder scrollen) contact met app support. hierna krijg je een keuzemenu van de problemen/ andere mogelijkheden. Als je op een van de mogelijkheden klinkt kun je een mailtje sturen naar het emailadres van ns. de versie van de app wordt ook meegestuurd. Ik heb screenshots meegestuurd hoe de app eruit ziet als je de stappen volgt. Indien je wilt doorgeven dat je geen melding krijgt zou ik probleem in app (bug selecteren)
Ik kom niet verder dan het keuze menu. Waar ik ook op klik, hij blijft op keuze menu staan. Dus jouw eerste screendump.
Hallo IreneZ41, vervelend om te lezen dat de app niet goed functioneert. Er zijn een aantal dingen die je hierin kunt doen. Allereerst is het van belang dat je de meest recente versie hebt. Is dit niet het geval dan wil ik je adviseren de update te voltooien. Heb je wel de meest recente versie, dan kun je de app volledig verwijderen en vervolgens weer opnieuw installeren. Laat je even weten of het hiermee lukt?
Reputatie 3
Badge
Mocht het nog steeds niet gelukt zijn dan kun je altijd nog handmatig een mailtje sturen naar support@nsmlab.zendesk.com vergeet niet te vermelden welke android versie je hebt, welke telefoon je hebt. En wat de versie van de reisplanner app is. (Op het moment van schrijven is dit versie 5.0.12)
Ok Ik ga kijken welke versie in hand.
Het was 5.0.12. Ga nu opnieuw installeren.
Reputatie 3
Badge
Al gelukt Irene?
Installeren wel, maar ik weet niet of ik meldingen gemist heb. Er waren tot nu toe geen verstoringen om opgegeven tijdstip. Ik zalbdat tijdswindow wat groter maken.
Nee ik krijg nog steeds geen meldingen en kan ook geen app sturen naar ontwikkelteam. Ik ga mailen naar het adres dat je eerder noemde.
Reputatie 3
Badge
Nee ik krijg nog steeds geen meldingen en kan ook geen app sturen naar ontwikkelteam. Ik ga mailen naar het adres dat je eerder noemde. Vreemd. Goed dat je dit aankaart bij de app ontwikkelaars. Let er nu trouwens wel op dat ondertussen versie 5.0.13 uit is.

Reageer