beantwoord

reiden de treinen van maastricht randwyk nog?

• 29 maart 2020
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Ik reis dagelijks  voor werk ( als zzper ) van geleen lutterade naar maastricht randwyk.  Alleen is het voor mij onduidelijk of de trein nu per uur gaat of niet meer?...  kan iemand me verder helpen.

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 maart 2020, 06:45

Er rijdt vanaf vandaag elk uur een trein van Geleen-Lutterade naar Maastricht Randwyck en terug. Vanuit Geleen-Lutterade vertrekken deze treinen om 4 minuten over het hele uur en vanuit Maastricht Randwyck om 36 minuten over het hele uur. Zie deze pagina voor de wijzigingen in Limburg.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Niets is zeker in deze tijd, maar ondanks dat er in het rood werkzaamheden zijn vermeld, rijdt de trein wel. Zelfs per half uur. Er zijn wel meldingen dat ook in de reisplanner wel eens missers zijn, maar er zit weinig anders op dan die aan te houden.

Badge +3

De NS reisplanner en app waren de afgelopen dagen totaal van slag.

NS zelf raadde aan om de 9292 planner te gebruiken. Vanaf maandag zou alles opgelost moeten zijn.

Badge +3

Er rijdt vanaf vandaag elk uur een trein van Geleen-Lutterade naar Maastricht Randwyck en terug. Vanuit Geleen-Lutterade vertrekken deze treinen om 4 minuten over het hele uur en vanuit Maastricht Randwyck om 36 minuten over het hele uur. Zie deze pagina voor de wijzigingen in Limburg.

De NS reisplanner en app waren de afgelopen dagen totaal van slag.

NS zelf raadde aan om de 9292 planner te gebruiken. Vanaf maandag zou alles opgelost moeten zijn.

Het is helaas vandaag ook weer niet opgelost. de NS-planner geeft bij Utrecht-Eindhoven nog steeds de 10 minutendienst aan. Op de homepage staat wel vermeld dat reizigers 9292.nl moeten gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

Niets is zeker in deze tijd, maar ondanks dat er in het rood werkzaamheden zijn vermeld, rijdt de trein wel. Zelfs per half uur. Er zijn wel meldingen dat ook in de reisplanner wel eens missers zijn, maar er zit weinig anders op dan die aan te houden.

De beperkingen op dit traject zitten in de treindienst Maastricht-Luik

Reageer