beantwoord

Reis plannen in toekomst

• 3 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 262 Bekeken

Ik wil graag al vast een teisadvies voor 4 sept. Dat doet decreisplanber niet. Deze geeft aan: " er is een probleem opgetreden".
Kun je geen 4-5 weken vooruit plannen??
icon

Beste antwoord door Robert B 3 augustus 2017, 20:00

Er staat in de planner: er ging iets mis met dit reisadvies.
Het is vanaf de bushalte aan de Klokkenmaker in Veldhoven.

Die tijden zitten nog niet in het systeem. Ook dit advies via 9292 toont alleen augustus.

Maar een week eerder (maandag 28 augustus) plannen werkt dus, en lijn 402 rijdt eigenlijk altijd wel elk kwartier (overdag) en om het half uur ('s avonds).
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Hi Elswest,

Welke route probeer je te plannen? Normaliter moet dit gewoon kunnen, alleen zullen de meeste werkzaamheden zo ver van te voren nog niet bekend zijn waardoor je reisadvies nog kan veranderen.
Hallo Elswest, De dienstregeling van het gehele jaar zou je moeten kunnen zien. Welk traject wil je wanneer reizen? Wellicht dat ik dan met je mee kan kijken 🙂.
Ik wil van bushalte in Veldhoven naar Bussum zuid
Badge +3
Herkent de reisplanner de bushalte wel?

Dan kan het zijn dat Bravo (Hermes/Connexxion) de bustijden voor die datum nog niet aangeleverd heeft. Normaal kan je daar namelijk maar een week in de toekomst plannen. Zie www.bravo.info dan weet je het.
Badge +3

Die tijden zitten nog niet in het systeem. Ook dit advies via 9292 toont alleen augustus.

Maar een week eerder (maandag 28 augustus) plannen werkt dus, en lijn 402 rijdt eigenlijk altijd wel elk kwartier (overdag) en om het half uur ('s avonds).
Badge +3
Je kunt het proberen de reisplanner van de Deutsche Bahn. Hou er wel rekening mee dat werkzaamheden aan het spoor dan nog niet zijn verwerkt.
https://www.bahn.com/nl/view/index.shtml
BTM-halte wordt vrij spannend in HAFAS, zou daarvoor eerder de NS-reisplanner, 9292 of GoAbout.com pakken.

Treintjes kan je momenteel plannen van 11-12-2016 t/m 09-12-2017. Ander vervoer is afhankelijk van de vervoerder, zoals in dit geval dus vrij beperkt.
Badge +3
Henk, geen zorgen voor die planning want de bussen (lijn 402) rijden gewoon.

Voor de rest zie de andere reacties.
Zorgen? Welke?
Badge +3
Mijn opmerking was voor elswet en de datum die zij/hij wilde opvragen.
Ah, je schreef 'Henk' namelijk, en daar luister ik inmiddels ook naar, lol.

Reageer