reisadvies kan niet ververst worden | NS Community
beantwoord

reisadvies kan niet ververst worden

  • 11 April 2023
  • 12 reacties
  • 634 Bekeken

Als ik een reis plan in de app en op een rit klik dan krijg ik de melding: reisadvies kan niet ververst worden. Eb als ik Ede-Wageningen naar Leiden plan dan komen ook ritten in beeld die al lang niet meer gereden worden, de rechtstreekse van :01 en :31. Wel met de melding dat dit advies is komen te vervallen. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 11 April 2023, 12:38

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 3

Kan reisadvies niet verversen;deze irritante mededeling krijg ik ook elke keer  bij reisplannen in de app, kan deze mededeling niet achterwege blijven??

Ik durf niet zo goed aan te geven waar deze melding vandaan komt. Mijn eigen app geeft deze melding niet aan. Hebben jullie beiden dit al gemeld in de app zelf? Dan kunnen mijn collega's hier naar kijken.

Reputatie 3

De vraag doorgestuurd naar de NS App Support afdeling! Dank!

Ik heb het nu ook ingebracht bij App support 

Ik krijg ook sinds kort de melding kan reisadvies niet verversen. Dit gebeurt ook als ik op de mobiel via de NS site naar de reisplanner ga. Daarnaast ontdek ik net dat als ik een reisadvies met de sprinter neem deze melding niet krijg...

Reputatie 7
Badge

Misschien moet u gewoon even wachten en het een uurtje later nog eens proberen. 

Het is nog steeds zo.

En na wat Herald schreef, even getest, bij een reis met een sprinter krijg ik de melding niet. 

Reputatie 7
Badge

Het is nog steeds zo.

En na wat Herald schreef, even getest, bij een reis met een sprinter krijg ik de melding niet. 

 

Op deze site is de informatie wel gewoon up to date https://www.ns.nl/ waarom kijk je daar niet gewoon naar? 

Uiteraard moet je dan welje eigen reis plannen. En niet opletten op wat er nu staat. Dat was van mij nog.

Ik krijg heel vaak op mijn reisplanner de melding dat het reisadvies vervalt..! Toen ik de info van ns belde verviel de reis toch niet?! ( woensdag 25-10 9.52 vanuit Diemen bv.)

dit schept onzekerheid/ onduidelijkheid!

hoe kan dit??

En deze vraag past nooit bij de standaard vragen!

ook krijg ik van de mensen van de ns- info nooit een goed antwoord hier op.. vind het zo langzamerhand erg vervelend worden

Reputatie 6
Badge +2

Hey Jome

Dat is wel een heel vreemd kwaaltje! De reisgegevens in jouw app komen dus ook niet overeen met de reisplanner op de website? Heb je ook al de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en/of de cache verwijderd? Zo ja, dan kun je dit probleem melden in de app bij meer > hulp > NS app > contact met app support.

ik heb de app een week geleden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat moet toch niet elke week nodig zijn...

Reageer