beantwoord

Reisadvies mislukt steeds

• 13 januari 2019
  • 9 reacties
  • 276 Bekeken

Wanneer ik alles in de NS app heb ingetoetst om een reisadvies te krijgen, krijg ik steeds de melding: er ging iets mis bij het ophalen van het reisadvies. Ik heb dit zowel op de iphone als op de ipad. Eerder deed de app het wel. Andere apps op beide apparaten werken wel gewoon. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 januari 2019, 19:12

Ik ben bang dat wij zelf niet de expertise hebben om een probleem in de app ook werkelijk op te lossen. Ik wil je in dit geval adviseren om de feedback optie in de app te gebruiken, via 'Meer' > 'Over de app' > 'Contact met app support'. Je kunt dat een bericht achterlaten over het probleem, wat rechtstreeks bij de ontwikkelaars van de app terecht komt. Daarbij wordt dan ook alle mogelijke relevante informatie zoals de versie van de app, het type en de versie van het besturingssysteem van je telefoon en dergelijke meegestuurd. Zij kunnen het probleem dan verder onderzoeken en oplossen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Je kan toch ook gewoon op de site kijken en daar je reis op plannen? https://www.ns.nl/ Ik doe dat zelf in ieder geval wel (ook als ik op mijn mobiel zit) 😌
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Zit je in de trein, en op de Wi-Fi? Dan gaat het soms mis, ook bij mij.

Zet je Wi-Fi uit en probeer het dan nog eens, of inderdaad via ns.nl/reisplanner
ik krijg dit antwoord in de NS app zowel in de trein als thuis, al een paar dagen. Dus aan de wifi kan het niet liggen, verder doet alles het op de iphone en ipad gewoon.
Opgelost! Ik heb op beide apparaten de app gewist en opnieuw geinstalleerd. En ja hoor: ik krijg een reisadvies!
Hallo MarsReist, welkom op onze Community!

Fijn dat het is opgelost 🙂
Ja ik was er ook blij mee, maar....nu heb ik hetzelfde probleem weer terug: weer alleen maar de melding er ging iets mis bij het ophalen van het reisadvies. Kan ik de app wel weer opnieuw gaan installeren, maar ik wil niet aan de gang blijven, graag een blijvende oplossing van de moderator!
Ik ben bang dat wij zelf niet de expertise hebben om een probleem in de app ook werkelijk op te lossen. Ik wil je in dit geval adviseren om de feedback optie in de app te gebruiken, via 'Meer' > 'Over de app' > 'Contact met app support'. Je kunt dat een bericht achterlaten over het probleem, wat rechtstreeks bij de ontwikkelaars van de app terecht komt. Daarbij wordt dan ook alle mogelijke relevante informatie zoals de versie van de app, het type en de versie van het besturingssysteem van je telefoon en dergelijke meegestuurd. Zij kunnen het probleem dan verder onderzoeken en oplossen.
Dank je. Ik ga dat een volgende keer zeker doen. App opnieuw geinstalleerd en die doet het nu sinds een paar dagen.
Badge +3
Ja, de app heeft een update gehad zo te zien... en de 'changelog' zegt
WHAT'S NEW
Solved crash when opening the app on an android 8.1 or android 9.0 device.

Er zijn dus Problemen opgelost.. geen woord aan gelogen 😛 😃

Rapporteren in de app gaat overigens prima, en als je er een Mijn NS account aan gekoppeld hebt krijg je keurig een (bevestigings)mailtje van m-lab met de info die je verstuurd hebt (je besturingssysteem, versie van de app, telefoon-info e.d.)

Reageer