beantwoord

reisadvies opslaan in agenda

• 10 december 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Tot 2 wk geleden kon ik op mijn mobiel (S9) een reisadvies (uit app 9292 of app NS) direct opslaan in mijn agenda. Nu blijkt deze agenda app (samsung) niet meer te synchroniseren met de outlook agenda die ik noodzakelijk voor mijn werk gebruik en ook voor andere accounts (o.a. prive). Daarom ga ik vanaf nu alle afspraken direct opslaan in de outlook agenda. Hoe kan ik een reisadvies direct laten opslaan in de outlook agenda? 

icon

Beste antwoord door Robert B 10 december 2019, 17:58

Welkom bij de NS Community!

Hier zijn al meerdere topics over (reis opslaan blijft ‘grijs’).

Bij iemand op Twitter werkte het door eerst een andere agenda te kiezen en daarna de juiste. Maar als je het wel gewoon in de systeemagenda kunt opslaan en Outlook pikt dat niet op, dan ligt dat aan Outlook dus.

Een andere persoon (ook problemen met Outlook) was uiteindelijk overgestapt op een andere app, Blue Mail https://bluemail.me wat wel goed werkte, en netjes synchroniseerde met werk en collega’s.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Hier zijn al meerdere topics over (reis opslaan blijft ‘grijs’).

Bij iemand op Twitter werkte het door eerst een andere agenda te kiezen en daarna de juiste. Maar als je het wel gewoon in de systeemagenda kunt opslaan en Outlook pikt dat niet op, dan ligt dat aan Outlook dus.

Een andere persoon (ook problemen met Outlook) was uiteindelijk overgestapt op een andere app, Blue Mail https://bluemail.me wat wel goed werkte, en netjes synchroniseerde met werk en collega’s.

Hallo Jeanette10, welkom op de NS Community. 

Jammer dat het niet meer werkt zoals eerst! Ik heb alleen de standaard Android agenda op mijn telefoon staan. Kan je het vanuit daar ook niet delen naar Outlook? Helaas wel een extra stap dan. Hopelijk kan je iets met de suggestie van Robert! Via de app kan je feedback geven aan de ontwikkelaars van de app, maar als het probleem bij Outlook ligt zal dat helaas niets oplossen. Mijn excuses voor het ongemak.

Badge +3

Het andere topic (met wat workarounds) vind je overigens hier

Reageer