beantwoord

Reisgeschiedenis niet zichtbaar in de APP

  • 8 september 2018
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Sinds enige tijd is mijn reisgeschiedenis niet meer zichtbaar in de NS APP, terwijl ik wel ben ingelogd. Op de NS website kan ik deze nog wel vinden. Enig idee hoe ik dit ook weer op de app zichtbaar kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 september 2018, 16:53

Goedemiddag MIKE_E en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat jij je reistransacties niet meer kan inzien! Ik durf zo snel niet aan te geven waar dit door komt. Je zou eventueel kunnen proberen om uit te loggen in de app en opnieuw in te loggen met je Mijn NS account. Eventueel de laatste versie van de app downloaden, of de app in zijn geheel verwijderen en opnieuw downloaden zou ook kunnen helpen.

Mochten niets van dit het probleem oplossen dan kun je het beste de feedbackoptie in de App zelf gebruiken. Jouw probleem komt dan rechtstreeks terecht bij de ontwikkelaars van de app, inclusief alle mogelijk benodigde informatie. Zij zullen je hier dan ongetwijfeld mee verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag MIKE_E en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat jij je reistransacties niet meer kan inzien! Ik durf zo snel niet aan te geven waar dit door komt. Je zou eventueel kunnen proberen om uit te loggen in de app en opnieuw in te loggen met je Mijn NS account. Eventueel de laatste versie van de app downloaden, of de app in zijn geheel verwijderen en opnieuw downloaden zou ook kunnen helpen.

Mochten niets van dit het probleem oplossen dan kun je het beste de feedbackoptie in de App zelf gebruiken. Jouw probleem komt dan rechtstreeks terecht bij de ontwikkelaars van de app, inclusief alle mogelijk benodigde informatie. Zij zullen je hier dan ongetwijfeld mee verder kunnen helpen!

Reageer