beantwoord

Reisinformatie klopt niet - beter bij een externe partij

Station Ede-Wageningen, om 7:56 komt de trein richting Schiphol. De NS App meldt dat deze uit 12 delen VIRM bestaat. De externe app Rijdendetreinen meldt: 8. Als de trein arriveert, blijkt het aantal van 8 correct. Stampvol dus ook...

Maar is het niet genant dat een externe partij blijkbaar betere informatie over de NS treinen weet te melden dan NS zelf? Dit is niet de eerste keer dat ik dit constateer...
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 februari 2019, 12:27

Maak je dit vaker mee Henk? Ik weet namelijk dat er vanmorgen wat problemen waren met de app.
Ik zal er in ieder geval een melding van maken, want het is wel belangrijk dat dit up-to-date is.

Bekijk origineel

3 reacties

Verbaast me niet. NS besteedt blijkbaar de reisplanner uit. En kijkt er vervolgens niet naar om. Dit als verklarende veronderstelling
Maak je dit vaker mee Henk? Ik weet namelijk dat er vanmorgen wat problemen waren met de app.
Ik zal er in ieder geval een melding van maken, want het is wel belangrijk dat dit up-to-date is.
Het komt gelukkig niet vaak voor, Miriam, maar ik heb al wel een paar keer geconstateerd dat als de informatie van beide apps verschilt van elkaar, de externe app het "beter weet"

Reageer