beantwoord

Reisplanner

• 7 mei 2015
  • 5 reacties
  • 2546 Bekeken

Hallo,
Als ik bij de reisplanner een treinreis selecteer van Rotterdam Centraal naar Almere Centrum, selecteer ik ook meteen een terugreis van Almere Centrum naar Rotterdam Centraal. Als ik vervolgens op 'koop kaartje' klik krijg ik alleen de prijs voor een enkele reis, en niet voor retour. Hoe zorg ik ervoor dat ik een kaartje koop voor retour?

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 mei 2015, 14:04

U kunt twee keer een enkele reis kopen, of op deze pagina een dagretour. Voor de prijs maakt dat niet uit: heen en terug met enkele reizen is even duur als een retour.

Bij sommige abonnementen geldt bij inchecken in de daluren of spitsuren een korting op de ritprijs van 20 of 40 procent. Bij Dal Voordeel bijvoorbeeld 40 procent bij inchecken in de daluren en geen korting bij inchecken in de spitsuren; bij Altijd Voordeel 40 procent korting bij inchecken in de daluren en 20 procent korting bij inchecken in de spitsuren. Ook bij Samenreiskorting geldt een korting van 40 procent in de voordeeluren.
Bekijk origineel

5 reacties

en nog een vraag: wanneer betaal je voor een vol tarief, en wanneer krijg je 20% of 40% korting?
Badge +3
U kunt twee keer een enkele reis kopen, of op deze pagina een dagretour. Voor de prijs maakt dat niet uit: heen en terug met enkele reizen is even duur als een retour.

Bij sommige abonnementen geldt bij inchecken in de daluren of spitsuren een korting op de ritprijs van 20 of 40 procent. Bij Dal Voordeel bijvoorbeeld 40 procent bij inchecken in de daluren en geen korting bij inchecken in de spitsuren; bij Altijd Voordeel 40 procent korting bij inchecken in de daluren en 20 procent korting bij inchecken in de spitsuren. Ook bij Samenreiskorting geldt een korting van 40 procent in de voordeeluren.
Reputatie 6
Badge +1
Ten overvloede: korting krijgt u dus alleen als u met een abonnement op een persoonlijke OV-chipkaart reist, en kan niet middels een eticket verkregen worden.
Reputatie 4
Badge
Ten overvloede: korting krijgt u dus alleen als u met een abonnement op een persoonlijke OV-chipkaart reist, en kan niet middels een eticket verkregen worden.

of met samenreiskorting op een anonieme of persoonlijke chipkaart. :8
Behalve bij een grensabonnement, Jaartrajectkaart of OV-Begeleiderskaart voor binnenlandse e-tickets en behalve bij internationale e-tickets in combinatie met elk kortingsabonnement.

Reageer