beantwoord

Reisplanner

• 5 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Waarom krijg ik niet enkel de trein tijden te zien, maar ook loop/busroutes naar het station? Ik wil enkel de NS tijden van station naar station
icon

Beste antwoord door Thomas NS 10 oktober 2017, 21:10

Als aanvulling op Robert B's antwoord het volgende:

De deur-tot-deur functie bestaat al langere tijd, deze is niet onlangs toegevoegd. Het helpt overigens in dit voorbeeld niet om er 'Station' voor te zetten, dit maakt niets uit. Het beste is gewoon de naam van het station in te vullen, zoals 'Utrecht Centraal' waarbij meteen het NS station gepakt zal worden. Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft Annelies. Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat graag terug in dit topic.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Dag Annelies, welkom op dit forum. Je wilt alleen de treintijden zien. Dat is begrijpelijk. Bedoel je de reisplanner van 9292? Of die van de NS?

Helaas biedt de NS reisplanner kennelijk niet de mogelijkheden die jij wenst. Je zou de www.rijdendetreinen.nl/reisplanner eens kunnen proberen... Laat even op dit forum weten hoe je ervaring daarmee is.
Badge +3
Dit is wellicht een bug in de deur-tot-deur functie die onlangs is toegevoegd aan de NS Extra app en reisplanner op de website. Dan pakt die bij het invullen van een plaats niet het station maar het centrum van de stad of dorp. Wat vulde je in?

Misschien helpt het om dan "Station {naam van plaats}" in te vullen? Er zijn nog wel meer bugs, zo weet de Zonetaxi functie bijvoorbeeld niet dat Breda een station heeft 😛
Nou mooi is dat. Zeer onhandig
Hallo Annelies dne en welkom op het NS Forum!

Als je het advies van Robert B volgt, zou dit je situatie moeten voorkomen. Mocht je bugs tegenkomen, dan kun je deze in de reisplanner app aangeven, maar ook hier of bij de NS klantenservice aangeven.
Reputatie 7
Als aanvulling op Robert B's antwoord het volgende:

De deur-tot-deur functie bestaat al langere tijd, deze is niet onlangs toegevoegd. Het helpt overigens in dit voorbeeld niet om er 'Station' voor te zetten, dit maakt niets uit. Het beste is gewoon de naam van het station in te vullen, zoals 'Utrecht Centraal' waarbij meteen het NS station gepakt zal worden. Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft Annelies. Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat graag terug in dit topic.

Reageer