beantwoord

Reisplanner app problemen

  • 23 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Mijn reisplanner app op mijn Android telefoon stopte er iedere keer mee (ook op mijn Android tablet).
Ik heb die toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd waarna die stabiel werkte.
Maar toen ik wilde inloggen herkende de app mijn wachtwoord niet meer.
Als ik het probeer in een browser op een pc lukt het wel.
Ik wil graag kunnen inloggen zodat ik o.a. kan zien wat mijn tegoed is en of ik goed heb ingelogd/uitgelogd.

Ik heb dus sterk het vermoeden dat het ingelogd zijn op de app de problemen veroorzaakte van het crashen.
Kan hier na gekeken worden?
icon

Beste antwoord door Bob 24 augustus 2015, 18:24

Inloggen is vandaag wel gelukt, blijkbaar was er een storing.
Nu maar hopen dat de app zelf blijft werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hm, ik kan je signaal hierover doorzetten. Maar kan je eerst even proberen het wachtwoord van je MijnNS account via je pc te wijzigen en daarna kijken of je weer kunt inloggen in je reisplanner app? Je kan ook zelf een bericht sturen naar de ontwikkelaars van de reisplanner Xtra app.
Dat heb ik gedaan, ik kan inloggen via ns.nl, maar niet op de app.
Wachtwoord heb ik ook al gewijzigd.
Inloggen is vandaag wel gelukt, blijkbaar was er een storing.
Nu maar hopen dat de app zelf blijft werken.

Reageer