beantwoord

Reisplanner app: Selectie van stations werkt niet meer

• 26 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 467 Bekeken

Beste NS,

In de reisplanner app kan ik geen station meer selecteren. Dus ik kan zoeken naar een nieuw station en deze verschijnt dan in de lijst maar als dat station wil selecteren dan gebeurt er niks. Tot een maand geleden ongeveer kon ik wel een nieuw station kiezen. Heb zojuist een nieuwe versie geinstalleerd maar dat werkt niet.

Wat kan ik hieraan doen?

Het is met een iphone 5 en iOS 9.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 15 november 2016, 17:11

Hallo daan.degraaf111, ik heb een terugkoppeling ontvangen. Het advies is om gebruik te maken van de feedback optie in de app. De melding komt dan automatisch bij de ontwikkelaars terecht en dan is het ook direct duidelijk welke versie je gebruikt en op welk platform/toestel. Ik hoop natuurlijk dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, dan wil ik je adviseren gebruik te maken van de feedback optie.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo daan.degraaf1111 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb zojuist de reisplanner app gebruikt op een Iphone 6s met de meest recente versie en mij lukte het wel om een station te selecteren. Zou je de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren. Soms geeft dat wel het gewenste resultaat.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten om de vindbaarheid te vergroten.
Beste Erryt,

Het werkt nog niet.

Ik heb de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleeerd maar het werkt nog steeds niet.

In de lijst met stations en adressen staan rechts 3 puntjes (...) naast de naam. Daar kan ik wel op klikken. Maar op de naam van het station zelf niet, dan gebeurt er niets.
Erg vreemd, want zoals ik schreef tot een tijdje terug lukte dat wel.

Heb je nog een idee?
Hallo daab,degraaf1111, vervelend dat het nog niet lukt.
Ik ga dit probleem even voorleggen bij de ontwikkelaars van de app en dan hoop ik je zo spoedig mogelijk een terugkoppeling te kunnen geven.
Ik heb Miriam gevraagd een statusupdate te geven in dit topic.
Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen, maar wel even een reminder verzonden. Zodra ik meer weet laat ik dit weten. Hoe is de situatie op het moment daan.degraaf1111?
Hallo daan.degraaf111, ik heb een terugkoppeling ontvangen. Het advies is om gebruik te maken van de feedback optie in de app. De melding komt dan automatisch bij de ontwikkelaars terecht en dan is het ook direct duidelijk welke versie je gebruikt en op welk platform/toestel. Ik hoop natuurlijk dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, dan wil ik je adviseren gebruik te maken van de feedback optie.

OK ik ga het terugkoppelen via de app. Dank voor je antwoord.

Reageer