beantwoord

Reisplanner-app toont foute info n.a.v. corona-beperkingen

  • 30 maart 2020
  • 1 reactie
  • 359 Bekeken

Al een paar dagen is de IC van Utrecht naar Enschede een uurdienst. In de app staan echter nog steeds 2 treinen per uur - de vervallen dienst wordt wel genoemde, maar verschijnt dan nog een keer als ‘extra trein’ Dit is heel verwarrend - die extra trein blijt inderdaad te rijden, maar die gwewoon wordt aangegeven juist niet!

icon

Beste antwoord door Jeroen 30 maart 2020, 16:15

Er wordt op dit moment geadviseerd om de 9292 planner te gebruiken omdat er in de NS reisplanner iets misgaat met 2 IC treinseries.  Er wordt hard aan gewerkt om het probleem te verhelpen maar helaas vergt dat even wat meer tijd dan gewenst.

Dat u de vervallen trein nog ziet staan en daarnaast een extra trein komt omdat deze trein onder een ander treinnummer rijdt en daardoor door de planner gezien wordt als andere trein in het systeem.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Er wordt op dit moment geadviseerd om de 9292 planner te gebruiken omdat er in de NS reisplanner iets misgaat met 2 IC treinseries.  Er wordt hard aan gewerkt om het probleem te verhelpen maar helaas vergt dat even wat meer tijd dan gewenst.

Dat u de vervallen trein nog ziet staan en daarnaast een extra trein komt omdat deze trein onder een ander treinnummer rijdt en daardoor door de planner gezien wordt als andere trein in het systeem.

Reageer