beantwoord

Reisplanner bug?

  • 27 juli 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken


Ik plan hier met minimaal 10 minuten overstap, maar ik krijg een verbinding met 4 minuten?
Als het cross-platform zou zijn dan snap ik het, maar dat is het niet!
Als ik gewoon naar van station naar station plan, dan krijg ik wel een andere verbinding.
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 juli 2018, 19:56

Dit kun je het beste melden naar de ontwikkelaars via feedback in de app zelf, ze krijgen dan ook extra gegevens mee zodat ze dit verder kunnen uitzoeken en verhelpen.

Zeker met dit warme weer wil je niet rennen om je trein te halen.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit kun je het beste melden naar de ontwikkelaars via feedback in de app zelf, ze krijgen dan ook extra gegevens mee zodat ze dit verder kunnen uitzoeken en verhelpen.

Zeker met dit warme weer wil je niet rennen om je trein te halen.
Reputatie 5
Badge
Dit kun je het beste melden naar de ontwikkelaars via feedback in de app zelf, ze krijgen dan ook extra gegevens mee zodat ze dit verder kunnen uitzoeken en verhelpen.

Zeker met dit warme weer wil je niet rennen om je trein te halen.


Zo te zien gaat het op de planner op de website, daar zit geen feedback knopje?

-- edit, toch wel, maar verpakt als een ad;

U kunt recht klikken op "Uw mening", net naast de scrolbalk en vervolgens de stappen aldaar volgen 🙂 Daar staat ook dat je evt. feedback kan geven via Facebook of Twitter.
ja, dit had ik al ontdekt. ik heb het gemeld.

Reageer