beantwoord

Reisplanner de app / Storingen en werkzaamheden

• 6 april 2017
  • 6 reacties
  • 577 Bekeken

's Avond check ik altijd op de reisplanner-app of er storingen of werkzaamheden zijn op mijn 'traject'. Gisteravond (en ook nu) zag/zie ik geen meldingen over storingen of werkzaamheden, maar de de reisplanner laat nu wel zien dat de eerste drie treinen niet rijden tussen Haarlem en Amsterdam. Is het niet mogelijk om dit 's avonds te melden in de reisplanner? Nu ben ik een half uur later op mijn werk (of een half uur te vroeg opgestaan...) en ik kom denk ik niet in aanmerking voor geld terug bij vertraging. Erg klantonvriendelijk allemaal.
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 april 2017, 05:46

Er is sprake van uitgelopen werkzaamheden, dus onvoorziene uitval van treinen. Volgens de planning zouden de werkzaamheden zijn afgerond voor vertrek van de eerste treinen. Gisteravond wist men dus nog niet dat de eerste treinen zouden worden opgeheven.

Bij uitgelopen werkzaamheden kunt u gewoon een beroep doen op de regeling Geld terug bij vertraging; de extra reistijd is immers niet van tevoren aangekondigd.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Er is sprake van uitgelopen werkzaamheden, dus onvoorziene uitval van treinen. Volgens de planning zouden de werkzaamheden zijn afgerond voor vertrek van de eerste treinen. Gisteravond wist men dus nog niet dat de eerste treinen zouden worden opgeheven.

Bij uitgelopen werkzaamheden kunt u gewoon een beroep doen op de regeling Geld terug bij vertraging; de extra reistijd is immers niet van tevoren aangekondigd.
P.S.: Ik zie nu op mijn app een melding van 5uur33 dat er werkzaamheden zijn uitgelopen... kom ik in aanmerking voor geld terug bij vertraging...?
Hoe kan ik dat doen? Ik ben nog niet ingecheckt omdat ik nu thuis aan het wachten ben. Normaal doe ik dat via mijn reishistorie

(Ik vertrek zo om de ic van 6.17 te halen...)
Hmn lekker handig: sta nu op het station en zie dat de 6.17 ook is uigevallen..tot 7 uur rijdt er niets.
Hmn lekker handig: sta nu op het station en zie dat de 6.17 ook is uigevallen..tot 7 uur rijdt er niets. Ik werd vanochtend ook weer blij verrast door de NS. Ik kwam zelf uit Beverwijk. Stond alleen dat de trein niet reed en er werd niets omgeroepen. Toen ik uiteindelijk met de bus in Haarlem was werd er ook niets omgeroepen. Uiteindelijk de sprinter van 07.17 uur kunnen nemen in Haarlem. Had ik in Beverwijk echter geweten dat het probleem in Haarlem lag dan was ik natuurlijk naar Casttricum gegaan en had daar de trein naar Sloterdijk genomen.
Reputatie 7
In dit geval kun je het best direct contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen a.h.v. jouw reishistorie en dergelijke bekijken hoe of wat, samen met je verhaal.

Als je het via mijn NS indient heb je kans dat het minder is of afgewezen wordt.
Succes 😉

Reageer