beantwoord

Reisplanner doet het een paar dagen niet

• 15 juni 2019
  • 7 reacties
  • 220 Bekeken

Voor reis vanaf Krommenie-Assendelft naar Hoorn krijg ik steeds de melding om het later te proberen. Ook naar Amsterdam dezelfde melding.
icon

Beste antwoord door Robert B 15 juni 2019, 15:09

Dat ligt dan echt aan jouw cookies, browserhistorie/cache of de browser zelf.

Via ns.nl/reisplanner kan ik (i.i.g. met Chrome) reizen plannen. De afgelopen dagen geen bijzonderheden tegen gekomen.

Vind het ook bijzonder dat er in dit geval naar een duur 0900-nummer verwezen wordt. Er zijn genoeg andere reisplanners (bijv. rijdendetreinen.nl/reisplanner ) die je kunt gebruiken, en ook de klantenservice kan je gewoon gratis of hooguit tegen normale belkosten van advies voorzien.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Welke planner bedoel je, want ik krijg zowel op Android als op de website van NS gewoon een advies...
Op mobiel zou je kunnen proberen de planner app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Hallo vraagniet alles en welkom bij de NS Community,

Er is geen storing gaande. Ik kan zowel de reis naar Hoorn als de reis naar Amsterdam inzien.
Ik heb een reisplanner op de computer gebruikt en die weigert nog steeds dienst (zie hieronder)

Badge +3
Dat ligt dan echt aan jouw cookies, browserhistorie/cache of de browser zelf.

Via ns.nl/reisplanner kan ik (i.i.g. met Chrome) reizen plannen. De afgelopen dagen geen bijzonderheden tegen gekomen.

Vind het ook bijzonder dat er in dit geval naar een duur 0900-nummer verwezen wordt. Er zijn genoeg andere reisplanners (bijv. rijdendetreinen.nl/reisplanner ) die je kunt gebruiken, en ook de klantenservice kan je gewoon gratis of hooguit tegen normale belkosten van advies voorzien.
Kan je het advies van Robert opvolgen en oNS laten weten of het is gelukt?
Oh sorry, ik dacht dat als ik de discussie wilde beƫindigen, dat ik het als antwoord moest aanleveren (de link ns.nl/reisplanner in plaats van mijn favoriet, die blijkbaar verouderd was?) dus na gebruik van uw bovenvermelde link was mijn probleem opgelost.
Badge +3
No problem, en goed om te weten dat (oude) favorieten/bookmarks/bladwijzers het probleem ook kunnen veroorzaken... i.p.v. door te verwijzen naar de juiste pagina.

Overigens is ns.nl/reisplanner gewoon een uitgeklede versie van www.ns.nl waar de reisplanner ook bovenaan staat, maar dan met van alles er omheen.

Reageer