beantwoord

Reisplanner in de NS extra app werkt niet

  • 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 423 Bekeken

Klopt het dat ik op mijn mobiel via de NS extra app de reisplanner niet kan bedienen? Ik krijg alleen een rode streep als ik een reis heb uitgezocht en laat plannen.
icon

Beste antwoord door Robert B 10 augustus 2017, 18:05

Komt wel vaker voor, dat er na het ingeven van een reis geen adviezen verschijnen. Meestal werkt het een paar minuten later wel weer gewoon. Had zojuist hetzelfde, maar dan via de planner op de website. 9292 was gisteren overigens ook enorm traag.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Komt wel vaker voor, dat er na het ingeven van een reis geen adviezen verschijnen. Meestal werkt het een paar minuten later wel weer gewoon. Had zojuist hetzelfde, maar dan via de planner op de website. 9292 was gisteren overigens ook enorm traag.
Reputatie 7
Bij mij geen problemen. Even een aantal vragen om uit te zoeken waar het aan kan liggen;

Welke reis plant u?
Welke telefoon heeft u?
Laatste versie geïnstalleerd van de app?
Het schijnt weer te werken.
Het waren twee verschillende mobiele met de nieuwste versie.
Reputatie 7
Dan was de juiste update nog niet geïnstalleerd maak ik daaruit op? Fijn dat het opgelost is in ieder geval!

Reageer