beantwoord

Reisplanner klopt niet

• 27 september 2017
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Via de reisplanner app van NS staat er dat er vanaf station zaandam een trein naar alkmaar gaat om 17:06.
Eenmaal op station zaandam aangekomen staat er als enige optie een trein naar Uitgeest op dit tijdstip. Er staat op het bord dat de eerst volgende trein naar alkmaar om 17:13 vertrekt, alleen staat deze tijd niet weergegeven op de reisapp.
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 september 2017, 08:11

De dienstregeling op woensdagen wijkt af van de dienstregeling op andere werkdagen, vanwege de proef met zes treinen per uur tussen Eindhoven en Amsterdam. Op woensdag vertrekt de intercity naar Alkmaar dus om 17:13 en op de andere werkdagen om 17:06. Volgens mij staat dat ook correct in de reisplanner.

Zie deze pagina met meer informatie over de proef.
Bekijk origineel

3 reacties

Bedankt voor de informatie.
Ik zag het gisteren niet staan. Ik had een print screen gemaakt van de app met daarop de tijden die niet overeen kwamen. Die kon ik hier helaas niet plaatsen vandaar.

Maar nogmaals bedank voor de info ik houd er rekening mee!
Hallo Tamara2708 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het voor je uitgezocht, maar kan nergens vinden of achterhalen dat deze reis ooit in onze reisplanner heeft gestaan. Wel zie ik de reizen staan die je zelf ook aangeeft. De reis naar Uitgeest die om 17:06 vertrekt en de trein naar Alkmaar die om 17:13 vertrekt. Deze reizen kan ik zowel via de app als via onze website terugvinden.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum De NS Reisplanner.
Badge +3
De dienstregeling op woensdagen wijkt af van de dienstregeling op andere werkdagen, vanwege de proef met zes treinen per uur tussen Eindhoven en Amsterdam. Op woensdag vertrekt de intercity naar Alkmaar dus om 17:13 en op de andere werkdagen om 17:06. Volgens mij staat dat ook correct in de reisplanner.

Zie deze pagina met meer informatie over de proef.

Reageer