beantwoord

Reisplanner mist treinen

• 1 juni 2018
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 4
Per 10 juni gaan er aan aantal dienstregelingwijzigingen in zoals hier vermeld:

https://www.locov.nl/Actueel/publicaties/wijzigingen-dienstregeling-2018-per-10-juni.aspx

Zoals ook daarin vermeld staat, gaan de extra zomersprinters tussen Haarlem en Zandvoort al komend weekend beginnen te rijden. Echter de reisplanner kent die treinen helemaal nog niet.
Als ik een reis plan van Haarlem naar Zandvoort op bijv. 4 juni, dan krijg ik slechts de halfuur dienst.
Als ik echter een reis plan op 11 juni, dan krijg ik wel de kwartierdienst te zien.
De extra treinen in de week van 3 juni t/m 9 juni missen dus momenteel compleet in de reisplanner.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 juni 2018, 14:42

Ik heb een antwoord mogen ontvangen! Het document waar jij naar verwijst was enkel een adviesaanvraag aan het LOCOV, het wil dus niet zeggen dat de daarin voorgestelde wijzigingen ook werkelijk volledig worden uitgevoerd. De wijziging om het aantal treinen op het traject Haarlem - Zandvoort te verhogen van twee naar vier per uur bleek uiteindelijk niet haalbaar per 3 juni. Deze wijziging zal daarom samen met alle andere wijzigingen ingaan vanaf 10 juni.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag ravitsec. Ik zie inderdaad dat de planner deze wijziging vanaf 3 juni nog niet aangeeft. Wat hier de oorzaak van is durf ik niet te zeggen, ik ga hier achteraan!
Ik heb een antwoord mogen ontvangen! Het document waar jij naar verwijst was enkel een adviesaanvraag aan het LOCOV, het wil dus niet zeggen dat de daarin voorgestelde wijzigingen ook werkelijk volledig worden uitgevoerd. De wijziging om het aantal treinen op het traject Haarlem - Zandvoort te verhogen van twee naar vier per uur bleek uiteindelijk niet haalbaar per 3 juni. Deze wijziging zal daarom samen met alle andere wijzigingen ingaan vanaf 10 juni.

Reageer