Reisplanner - Roadmap

• 1 september 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Beste NS,

Graag wil ik de NS complimenteren met Reisplanner. Echt een hele mooie, gebruiksvriendelijke app.

Wat ik nog als mogelijke verbetering zie is dat de NS informatie deelt over de roadmap van Reisplanner. Tevens denk ik dat het interresant kan zijn om online gebruikers de mogelijkheid te geven om mee te denken.

Een mogelijk platform om bovenstaande te realiseren is Part-up (www.part-up.com). Op wiki.part-up.com ben ik reeds begonnen om wat informatie te delen. Zoek op Nederlandse Spoorwegen > App voor meer info.

Groet,

Tim

2 reacties

Goedemorgen Tim. Wat leuk dat je de moeite neemt om dit te melden!

Ik begrijp dat je graag informatie wilt met betrekking tot de roadmap van de Reisplanner en graag een optie ziet om feedback te kunnen geven binnen de App.

Ik ga je topic even voorleggen bij de verantwoordelijke afdeling. Zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik het je weten!
Reputatie 2
Dag Tim, dank voor de complimenten! Ik heb het doorgegeven aan onze ontwikkelaars.

Ik vind een roadmap delen een goed idee, wellicht dat we hier op het forum af en toe een preview kunnen geven. Ik ga kijken of dat mogelijk is.

Op dit moment kun je suggesties, complimenten en andere feedback al doorgeven in de app zelf. Ga daarvoor in Reisplanner naar 'Over deze App'. Hier kun je kiezen voor 'Help de app te verbeteren' en 'Contact met de ontwikkelaars'.

Zie ook bijgevoegde screenshot (met 'Help de app te verbeteren' geselecteerd).

Reageer