beantwoord

Reisplanner stuk?

• 15 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil naar Houten reizen, Dus ik voer in Weert -> Houten
Dan krijg ik vervolgens reisgegevens tot aan Zaltbommel. Er wordt verder niet aangegeven 'ga met de bus verder' Wat is hier het plan NS? Moet ik van Zaltbommel tot aan Houten lopen? ( en waag het niet de OV fiets aan te raden :P)
icon

Beste antwoord door Pe_pe 15 oktober 2015, 21:31

Nu kan ik het ook niet meer reproduceren. Het lijkt erop dat het inmiddels hersteld is.

Het reisadvies was vanmorgen alsof een reisadvies Weert-Zaltbommel was opgevraagd. Bovenaan stond wel Weert-Houten, maar de reisadviezen die getoond werden eindigden allemaal in Zaltbommel.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik krijg inderdaad dezelfde fout, ook bij Houten Castellum, Geldermalsen of Culemborg als eindbestemming en ook voor data die te verder in de toekomst liggen dan dat de werkzaamheden zijn verwerkt in de reisplanner.
Welkom op het forum Kimmi!

Ik heb Weert - Houten zelf ook in de reisplanner opgezocht en krijg reisadvies via Den Bosch te zien. Kan je aangeven welke datum + vertrektijd je precies had ingevoerd?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Nu kan ik het ook niet meer reproduceren. Het lijkt erop dat het inmiddels hersteld is.

Het reisadvies was vanmorgen alsof een reisadvies Weert-Zaltbommel was opgevraagd. Bovenaan stond wel Weert-Houten, maar de reisadviezen die getoond werden eindigden allemaal in Zaltbommel.

Reageer