beantwoord

Reisplanner toont niet alle haltes

• 31 juli 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik reisde vandaag van Wezep naar Utrecht. Terecht gaf de reisplanner de sprinter als de enige optie. Echter toen ik reisdetails vroeg werden slechts de haltes tot Amersfoort Schothorst getoond.

Daar stond de trein wel 10 minuten stil, maar ik kon gewoon in diezelfde trein blijven zitten, voor mijn verdere reis naar Utrecht.

Dit is wel wat verwarrend!

Waarom worden niet alle haltes tot Utrecht getoond?

icon

Beste antwoord door Deventer 31 juli 2020, 15:40

Ik leg het graag nogmaals uit @JayBee Het stond ook al in je andere topic over dezelfde reis.

Dit is in verband met werkzaamheden. Deze Sprinter heeft om logistiek reden twee treinnummers. Bij de stilstand van 10 minuten wijzigt deze. Het systeem in de trein kan maar één treinnummer verwerken, met daarbij de evt info.

De reisplanner geeft daardoor ook maar van een treinnummer info. Zoek je echter de treinstelnummer erbij dan zie je dat het dezelfde treinstellen zijn.

Zo duidelijk ?

Bekijk origineel

1 reactie

Ik leg het graag nogmaals uit @JayBee Het stond ook al in je andere topic over dezelfde reis.

Dit is in verband met werkzaamheden. Deze Sprinter heeft om logistiek reden twee treinnummers. Bij de stilstand van 10 minuten wijzigt deze. Het systeem in de trein kan maar één treinnummer verwerken, met daarbij de evt info.

De reisplanner geeft daardoor ook maar van een treinnummer info. Zoek je echter de treinstelnummer erbij dan zie je dat het dezelfde treinstellen zijn.

Zo duidelijk ?

Reageer