beantwoord

Reisplanner. Treinlengte niet meer te zien?

  • 23 februari 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 7
Badge
Ik kan in de reisplanner niet meer zien hoe lang de treinen zijn. Is dit iets tijdelijks of?...
icon

Beste antwoord door Robert B 23 februari 2019, 11:23

Bij mij in de Android app werkt het gewoon. Een paar weken geleden ontbrak die info ook (lengte, treinstelnummer(s) en materieeltype onbekend. Was tijdelijk inderdaad.

Welke reis plande je, en zijn daar toevallig werkzaamheden?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
In de reisplanner op de website van NS is gewoon per trein te zien welk materieel wordt ingezet. Welke reisplanner gebruik je?
Badge +3
Bij mij in de Android app werkt het gewoon. Een paar weken geleden ontbrak die info ook (lengte, treinstelnummer(s) en materieeltype onbekend. Was tijdelijk inderdaad.

Welke reis plande je, en zijn daar toevallig werkzaamheden?
Reputatie 7
Badge
Het was al snel weer opgelost. In de ochtend was het ff niet zichtbaar.
Sorry voor het loze alarm.

Reageer