beantwoord

Reisplanner Wear app voor Galaxy Watch

• 5 september 2021
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Aangezien de Reisplanner Wear app wel beschikbaar is voor de Apple Watch, wanneer wordt de app beschikbaar op de Galaxy Watch?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 september 2021, 16:32

Dat weet ik helaas niet, Yorrick.

Bekijk origineel

5 reacties

Dat weet ik helaas niet, Yorrick.

Reputatie 7
Badge +3

De vraag zal zijn hoeveel gebruikers er zijn van de Galaxy Watch en of het dus de moeite is daar kosten voor te maken. 

Badge +3

De vraag zal zijn hoeveel gebruikers er zijn van de Galaxy Watch en of het dus de moeite is daar kosten voor te maken. 

Dat zullen er natuurlijk steeds meer worden, want is dat niet gewoon een Android wearable apparaat?

Als zoiets voor Apple al ‘onmisbaar’ is (aldus NS)… https://www.ns.nl/reisinformatie/ns-app/reisplanner-wear-app.html

Ik meen dat iemand er een paar jaar geleden al wel mee bezig was (en iets redelijk werkends/bruikbaars had), maar dat stond los van de NS.

Reputatie 6
Badge

1.gezien de niet aflatende stroom klachten over niet goed/niet werkende IT bij/van NS lijkt het mij dan eerder hoofdzaak dat NS eerst eens zelf zń eigen boeltje op orde brengt. Iemand afhuurt die goed op de hoogte is en vanuit de kijk van de normaalgebruiker irritante punten aanwijst. NOG beter natuurlijk als NS zelf weer eens een factotum krijgt die van alles wel afweet.

2.@Yorrick: weet je, er is her en der nog iets veul nuwers in de maak. Dat heet meestal MaaS=Mobility as a Service. Zijn her en der andere als NS vervoeraanbieders mee in de weer vooral om het, zoals ze zelf zeggen, de reiziger makkelijk te maken en ook meteen ala minute je HTL etc bijboeken. Of de FLIXbus als de trein weer eens niet gaat of er te lang over doet. Etc. Die zijn veel meer geneigd aan al die moderne inventiviteiten aandacht te schenken. Zo heeft zeer recent ARRIVA, eigendom van de DB=Deutsche (streik)bahn iets gepresenteerd. Of bvb met die hinderlijke steppies voor de last mile vanaf de statie naar je werkplek. En zo meer!

Reputatie 7
Badge +3

1.gezien de niet aflatende stroom klachten over niet goed/niet werkende IT bij/van NS lijkt het mij dan eerder hoofdzaak dat NS eerst eens zelf zń eigen boeltje op orde brengt. Iemand afhuurt die goed op de hoogte is en vanuit de kijk van de normaalgebruiker irritante punten aanwijst. NOG beter natuurlijk als NS zelf weer eens een factotum krijgt die van alles wel afweet.

NS betaalt vergeleken met het bedrijfsleven lager geschoold personeel meer en hoger geschoold personeel minder dan markt. Het gevolg is dat NS moeilijk aan goede HBO/WO'ers kan komen, zeker bij IT'ers die ook nog eens erg schaars zijn. Het IT-probleem bij NS is daardoor niet zo makkelijk op te lossen.

Reageer