beantwoord

Reisplanner website werkt niet goed

  • 13 September 2022
  • 7 reacties
  • 1377 Bekeken

Reputatie 4

Het lijkt erop dat de NS reisplanner website niet goed werkt. Normaal gesproken worden stations goed herkent bij het intypen van een deel van de stations naam. Blijkbaar bestaat Den Haag Centraal niet meer:

 

icon

Beste antwoord door Thom 13 September 2022, 22:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is regelmatig storing. Helaas is er weinig aan te doen, en u zult gewoon moeten wachten tot het weer werkt. We krijgen daar geen mededelingen over.

Reputatie 7
Badge +1

Hier heb ik ook al mee lopen stoeien. Het is net of is geprobeerd om spelfouten op die manier te ondervangen o.i.d. Eerder kreeg je dan een melding dat er een storing in de planner zat.

Het is in ieder geval bijzonder irritant, want ook ik krijg de melding steeds onterecht.

Wat bij mij steeds werkt is gewoon een extra letter typen en die vervolgens weer weghalen.

Reputatie 7
Badge +1

Er is regelmatig storing. Helaas is er weinig aan te doen, en u zult gewoon moeten wachten tot het weer werkt. We krijgen daar geen mededelingen over.

Ik hoop dat het inderdaad een storing is. Het werkt bij mij al een poosje zo. Al duren sommige storingen bij NS ook gerust een paar dagen. 😅

Nu zelfs dit:

Om je volgende keer moeite te besparen kun je voor Den Haag Centraal gewoon GVC intoetsen, dat snapt de reisplanner ook.

Oveirgens zie ik de foutmelding nu niet in de reisplanner op de site als ik den haag centraal invul.

Reputatie 7
Badge +1

Om je volgende keer moeite te besparen kun je voor Den Haag Centraal gewoon GVC intoetsen, dat snapt de reisplanner ook.

Dit wist ik niet, maar het werkt wel handig!

Ik krijg de foutmelding nu ook niet meer te zien.

Reputatie 7
Badge +3

Om je volgende keer moeite te besparen kun je voor Den Haag Centraal gewoon GVC intoetsen, dat snapt de reisplanner ook.

Oveirgens zie ik de foutmelding nu niet in de reisplanner op de site als ik den haag centraal invul.

Niet iedereen kent alle stationsverkortingen zo uit zijn bolle koppie. 

Soms zie ik die foutmelding in de reisplanner ook, en niet alleen bij den haag centraal. Ik probeer dat nu te reproduceren, lijkt vooral te gebeuren wanneer ik eerder wel een geldige stationsnaam heb ingevuld en het veld leeg maak en een ander station invul. 

Ga ik dan weer in dat veld staan, krijg ik het dropdownmenu waaruit ik de stationsnaam kan kiezen en dan krijg ik die melding ‘Locatie is niet geldig’ niet. 

Maar gebeurt niet altijd, andere keren wordt bij intypen van een deel van de stationsnaam dit wel herkend. 

Reputatie 7
Badge +1

Soms zie ik die foutmelding in de reisplanner ook, en niet alleen bij den haag centraal. Ik probeer dat nu te reproduceren, lijkt vooral te gebeuren wanneer ik eerder wel een geldige stationsnaam heb ingevuld en het veld leeg maak en een ander station invul.

Zo krijg ik inderdaad ook de foutmelding weer terug inderdaad, en ook het opnieuw aanklikken van het invoerveld doet hier precies hetzelfde.

Het rare aan de melding is vooral dat als ik echt een plaatsnaam invul die niet klopt, de reisplanner mij hele andere opties voorschotelt, maar dus niet de foutmelding toont:

Reageer