Skip to main content

Sinds kort kan de NS reisplanner via de website niet meer gebruiken met Safari onder macOS High Sierra.

Ik kan vertrek en aankomst invullen, datum en tijd en reisopties, maar zogauw op PLANNEN geklikt wordt

krijg ik geen planning te zien.

Kan dit hersteld worden?

 

Hartelijk dank

Goedenavond MdeM, Welkom op de NS community!

Wat vervelend dat de reisplanner het niet goed doet op jouw apparaat. Dit gaat om een Macbook?

Er zijn geen storingen bekend. Heb je jouw cookies al verwijderd? Dit kan soms helpen.


Vreemd, High Sierra bestaat al sinds 2017 dus daar ligt het niet aan. En aan je OS (Apple, Windows, Android, Linux etc.) hoort een browser zich niet te storen.

Het zou dus aan Safari moeten liggen, en cookies/cache verwijderen is dan de eerste optie. Of anders probeer privémodus in Safari, als dat werkt ligt het waarschijnlijk aan een ad/script blocker extensie.


Dank voor de reactie en suggestie.

Aan het OS ligt het inderdaad niet, het is duidelijk Safari. Met Firefox lukt het wel.

2-3 weken geleden lukte het met Safari nog wel.

cookies/cache zijn verwijderd, maar dat helpt helaas niet.

Ik kan ook niet meer inloggen op MIJN NS.


Reageer