beantwoord

reisplanner werkt al een paar dagen niet

• 18 september 2017
  • 6 reacties
  • 756 Bekeken

Reisplanner van de NS werkt niet! Ik moet onregelmatig met de trein naar allerlei plaatsen en wil graag de reis plannen en uitprinten. Helaas doet de NS reisplanner (computer) het 1x en dan niet meer of helemaal niet.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 september 2017, 22:14

Ik heb via een privébericht de adressen gekregen waarop Macarena een reis probeert te plannen, en deze reis blijkt inderdaad niet te werken. Afgelopen week is er helaas een storing geweest in de reisplanner bij het plannen van deur tot deur reizen. Blijkbaar is dit toch niet volledig opgelost. Het is doorgegeven, we zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Mocht je toch nog een deur tot deur reis willen plannen, op het moment werkt de reisplanner van 9292 nog wel daarvoor. De NS Reisplanner werkt wel naar behoren voor reizen van station naar station.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb via een privébericht de adressen gekregen waarop Macarena een reis probeert te plannen, en deze reis blijkt inderdaad niet te werken. Afgelopen week is er helaas een storing geweest in de reisplanner bij het plannen van deur tot deur reizen. Blijkbaar is dit toch niet volledig opgelost. Het is doorgegeven, we zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Mocht je toch nog een deur tot deur reis willen plannen, op het moment werkt de reisplanner van 9292 nog wel daarvoor. De NS Reisplanner werkt wel naar behoren voor reizen van station naar station.
Het ging mij voornamelijk om de specifieke adressen, zodat ik het ook zelf kan proberen en eventueel kan kijken waar het probleem ligt 🙂 Als je deze informatie liever niet openbaar plaatst mag je mij hier ook een privébericht voor sturen, dat kun je doen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Vanaf mijn huisadres in Utrecht naar mijn werkadres in amsterdam. Ik werk in de detachering dus dat kan van de ene op de andere dag wijzigen. De reisplanner deed het altijd tot ergens vorige week. Zaterdag kon ik nog naar Vleuten plannen en toenniet meer. NS was betrouwbaarder dan 9292 maar nu moet ik toch nog daarheen. Ik kan vanaf mobiel niet printen en met mijn ogen is de app onwerkbaar en onbetrouwbaar want sommige treinen worden niet aangegevenvin de app zoals die van amsterdam amstel naar eindhoven.
Wat voor een reis probeer je te plannen? Als in vanaf waar naar waar?
Dit krijg ik steeds op alle 4 browsers die ik probeer. Ik probeer voor overmorgen een reis te plannen met een aankomsttijd. Vorige week is het 1x gelukt en daarna niet meer.

U kunt op dit moment geen reis plannen, probeer het later nog een keer.
Telefonische reisinformatie: 0900-9292 (€ 0,90 p.m.)

Dagelijks bereikbaar van 07.00 tot 21.30 uur.

Internationale reizen

Plannen en boeken via de website van NS International.
Welkom op het NS Serviceforum, Macarena!

Vervelend om te lezen dat de Reisplanner niet werkt! Kun je misschien aangeven wat er bij jou precies mis gaat? Wij merken namelijk geen problemen op het moment.

Reageer