beantwoord

Reisplanner werkt niet meer


Al dagenlang werkt de reisplanner niet meer. Opnieuw ingesteld, weer niks.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 mei 2017, 15:14

Hoi Conny13, dat is erg vervelend!
Kun je dit iets verder toelichten? Kijk je bijvoorbeeld via onze website of via de Reisplanner Xtra app en gebruik je je mobiel of pc?

Als ik naar onze website ga zie ik dat alles gewoon werkt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Wat werkt er niet?

Eventueel: rijdendetreinen.nl
Hoi Conny13, dat is erg vervelend!
Kun je dit iets verder toelichten? Kijk je bijvoorbeeld via onze website of via de Reisplanner Xtra app en gebruik je je mobiel of pc?

Als ik naar onze website ga zie ik dat alles gewoon werkt.
ik gebruik de reisplanner op een desktop. Al jaren naar tevredenheid, pas de laatste tijd weigert hij telkens een planning weer te geven.
Bedankt Conny13. Welke browser gebruik je?
Mijn ns app werkt niet meer na geüpload . Pfffff
Dag Gerben, bedoel je dat je net de nieuwe reisplanner hebt gedownload op je telefoon? We zijn er van op de hoogte dat hier nog wat bugs inzitten, we doen ons best die er zo snel mogelijk uit te halen. Tot die tijd kan je natuurlijk altijd gebruik maken van de planner op onze website.

Reageer