beantwoord

Reisplanner werkt sinds week niet meer op Safari (mac)

• 11 april 2016
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Sinds ca. een week laadt de NS-startpagina meer goed: het gaat in het bijzonder de reisplanner velden "Van" en "Naar" (zie screenshot). Is er iets aan de broncode van de startpagina gewijzigd? In Chrome laadt de pagina bijvoorbeeld nog wel goed..
icon

Beste antwoord door Barrymw 11 april 2016, 23:44

Ik heb de cookies verwijderd en nu werkt het weer naar behoren! Blijkbaar corrupt geraakt. Dank voor de reacties!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik gebruik ook Safari op mac en hier werkt de NS-website ... laat ik zeggen: niet anders dan anders.

Het probleem kan ik wel reproduceren door het blokkeren van het volgende stukje javascript: http://www.ns.nl/static/apps/reisplanner/1.8.0/js/reisplanbalk.js

Het probleem zou veroorzaakt kunnen worden door een overijverige addblocker of iets dergelijks. Dat kunt u testen door hem (tijdelijk) uit te zetten en als dat de oorzaak is, de instellingen aan te passen.
Badge +3
Ik gebruik ook Safari op mac en hier werkt de NS-website ... laat ik zeggen: niet anders dan anders.
Ook hier geen problemen. (Safari 9.1, Mac OS 10.11.4)
Ik heb de cookies verwijderd en nu werkt het weer naar behoren! Blijkbaar corrupt geraakt. Dank voor de reacties!
Mooi zo, Barry! Pe_pe en iMark bedankt voor jullie bijdrage!

Reageer