beantwoord

Reisplanner xtra en drukte in treinen

• 6 april 2017
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Ik ben van mening dat de drukte in de treinen in de reisplanner xtra vaak niet klopt. Vooral op zondagavond zijn de intercity's Utrecht - Maastricht stampvol. Wat hebben die drie poppetjes achter een bepaalde treinreis dan voor een zin als dat meestal toch niet klopt?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 april 2017, 12:10

Ik geloof dat dat op basis van de meldingen van het vorige kwartaal is. Ze zullen inderdaad niet altijd 100% accuraat zijn. Overigens is er vaak op dat traject nog wel plaats, aan de uiteinden van de trein.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik geloof dat dat op basis van de meldingen van het vorige kwartaal is. Ze zullen inderdaad niet altijd 100% accuraat zijn. Overigens is er vaak op dat traject nog wel plaats, aan de uiteinden van de trein.
Beste NS, wij zijn 4 studenten van de opleiding logistiek & economie van de NHTV, Breda. Op dit moment zijn we bezig met een project over het personenvervoer met Koningsdag. Wij hebben hier een aantal vragen over, die we niet kunnen beantwoorden aan de hand van jullie website. Heeft u een e-mail adres van de afdeling planning/logistiek?
Reputatie 7
Je kunt beter even zelf een topic openen hier is het niet echt gepast 🙂

Reageer