beantwoord

reisplanning niet juist

  • 22 March 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Als ik een reisadvies krijg vanaf huis A naar B mijn doel,krijg ik te lezen dat ik van busstation bv 13 min moet lopen naar treinstation,terwijl het busstation bij treinstation is/stopt!!!! En dan heb ik ook nog de overstapwachttijd, naar die berekening dus,allemaal verloren tijd en dat ik dit bv 2x die aanwijzing heb in mijn reisadvies!! Als ik mijn reis van start naar de overstap steeds per overstap doe gaat het sneller dus. Maar dit vind ik dan geen reisadvies waar ik wat aan heb,jammer. Waar lig dit aan? Groetjes 

icon

Beste antwoord door MoDe 22 March 2023, 23:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat de reisplanner er rekening mee houdt dat je moet lopen, vind ik op zich niet vervelend. Ook een overstap tussen twee treinen kost bijvoorbeeld minder tijd als die tegenover elkaar op hetzelfde perron staan. Maar uw verhaal klinkt of de tijd die voor deze overstap wordt gerekend aanzienlijk te lang zou zijn. Kuntu aangeven om welk reisadvies het gaat?

Reputatie 7
Badge +3

Plan je de reis in de app. Bij reisopties kun je vervoermiddelen aan- en uitvinken. Mogelijk heb je daar alles aangevinkt. Je kunt ook overstaptijden aangeven. Kijk ook hier naar.

De planner geeft een andere uitkomst dan de verstrekstaten op het Station Utrecht Terwijde richting Gouda-Rotterdam (tussen 9.00 - en 10.00 uur) in mijn situatie.

Badge +3

Door geplande werkzaamheden rondom Gouda is de dienstregeling aangepast. Dit is niet verwerkt in de vertrekstaten op het station. Houd altijd de reisplanner aan.

Reageer