beantwoord

Reistijd van huis naar station in de app

• 5 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Kun je de reistijd van huis naar station uitzetten in de NSapp? Ik vind dat erg vervelend, omdat ik me steeds vergis en denk dat het de tijd is dat de trein vertrekt. Ik vind het een erg onhandige toevoeging! Alsof ik zelf niet kan bepalen wanneer ik van van moet! 😕
icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 oktober 2018, 19:21

Via het tandwieltjes rechtsboven kan je verschillende opties in de gewenste volgorde plaatsen. Als je dan de totale reisduur onderaan plaatst zal je deze niet zien op je telefoon of je hebt een groot display op je telefoon.
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Xannie. Welkom bij de Community.

Hoe plan je je rit in de App precies? Als ik in de App in de reisplanner een beginstation en eindstation invul (let op dat je ook echt 'station' invoert niet een 'halte' of een adres) krijg ik alleen reisinfo over de betreffende trein. Zie hieronder.

Via het tandwieltjes rechtsboven kan je verschillende opties in de gewenste volgorde plaatsen. Als je dan de totale reisduur onderaan plaatst zal je deze niet zien op je telefoon of je hebt een groot display op je telefoon.
Kun je de reistijd van huis naar station uitzetten in de NSapp? Ik vind dat erg vervelend, omdat ik me steeds vergis en denk dat het de tijd is dat de trein vertrekt. Ik vind het een erg onhandige toevoeging! Alsof ik zelf niet kan bepalen wanneer ik van van moet! 😕Via het tandwieltjes rechtsboven kan je verschillende opties in de gewenste volgorde plaatsen. Als je dan de totale reisduur onderaan plaatst zal je deze niet zien op je telefoon of je hebt een groot display op je telefoon.
Ik had al gezocht maar kon het niet vinden, ga nog eens kijken dan. De reistijd van mijn locatie tot het station stond ineens vermeld, waarschijnlijk na een update?
Hi Xannie. Welkom bij de Community.

Hoe plan je je rit in de App precies? Als ik in de App in de reisplanner een beginstation en eindstation invul (let op dat je ook echt 'station' invoert niet een 'halte' of een adres) krijg ik alleen reisinfo over de betreffende trein. Zie hieronder.

Ik geloof dat ik het gevonden heb. Ik moet bv. Station Gouda invullen en niet huidige locatie. Dan zie ik wel alleen de aanvangstijd vd treinreis.
Bedankt voor de aanwijzingen!

Reageer