beantwoord

Reizen Enschede naar ziggo dome en vv

• 13 februari 2019
  • 9 reacties
  • 155 Bekeken

Ik wil op 30 maart Naar Ziggo dome vanuit Enschede en savonds om 23u ook weer terug. Via ns reisplanner krijg ik geen info voor deze datum
icon

Beste antwoord door Jouke NS 13 februari 2019, 12:34

Hallo Karin1010 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat er al een aantal passende reacties zijn gegeven door andere reizigers. Kun je hiermee uit de voeten?
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Een andere mogelijkheid is om vanaf de Ziggo Dome naar metrostation Strandvliet te lopen en dan met de metro één station naar Duivendrecht te reizen. Wandelen naar station Duivendrecht is in het donker en bij eventueel slecht weer niet bepaald een pretje.
Hallo Karin1010 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat er al een aantal passende reacties zijn gegeven door andere reizigers. Kun je hiermee uit de voeten?
Badge +3
Niet dat ik weet, maar het is maar een klein stukje lopen (ca. 20 minuten).
Voorbeeld Looproute hier. Je kunt daar nog wel een stukje afsnijden.
Oh top. Is er ook verbinding van ziggo naar duivendrecht? 😊
Badge +3
Je kunt ook nog (iets verder, ca. 20 min) lopend naar Duivendrecht en dan om 23:50 de rechtstreekse intercity nemen naar Enschede van 23:20 of 23:50. Dat is eigenlijk nog het handigst.

Dit alles onder voorbehoud van werkzaamheden natuurlijk. Check vanaf 10 dagen van tevoren de reisplanner.
Dank je!!
Badge +3
Voor Ziggo Dome is Bijlmer het dichtstbij (ca. 10 minuten lopen). Op zaterdagavond kan je vanuit daar prima terug naar Enschede:
  • 23:02 IC Utrecht Centraal en daar overstappen (18 minuten)
  • 23:28 IC Schiphol en op Zuid overstappen op de IC Enschede (12 minuten overstap)
  • 23:32 IC Utrecht en dan IC Amersfoort (15 minuten overstap). In Amersfoort aan de overzijde perron IC Enschede (2 minuten)
Die laatste twee hebben overigens dezelfde aankomsttijd (1:44) in Enschede.
Badge
Heeft u toevallig 'Ziggo Dome' in de reisplanner ingevuld? Voor locaties die geen treinstations zijn, gebruikt de reisplanner de data van 9292, die pas ongeveer een maand van tevoren wordt ingevoerd.
In de tussentijd kunt u uw reis plannen vanaf het dichtstbijzijnde treinstation (voor de Ziggo Dome is dat echter niet handig omdat zowel Centraal als Duivendrecht als Bijlmer ArenA een optie zijn), of een datum (op dezelfde weekdag) kiezen die binnen nu en een maand valt voor een indicatie.

Overigens heeft de 9292-engine vaker het probleem dat deze reisadviezen niet laadt, ook als de datum binnen een maand valt. Het helpt mij dan vaak om de ingevoerde tijd één minuut te verschuiven en het nog eens te proberen.
Reputatie 5
Badge
De reisplanner wordt pas 10 dagen van te voren bijgewerkt. Echter, als u nu al deze reis wilt plannen krijgt u gewoon een advies.

Reageer