beantwoord

Rijden de treinen app

• 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Ik kom steeds vaker conducteurs tegen die mij verwijzen naar de app Rijden de Treinen.
Echter, die is alleen voor Android beschikbaar.
Wat zijn de plannen om de functionaliteit van de app Rijden de Treinen in de app NS Reisplanner toe te voegen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 januari 2019, 11:28

Hi Hans. Welkom bij de Community.

De Rijden de Treinen app is niet door ons ontwikkeld. Rijden de Treinen brengt zelf geen app uit voor de iPhone of iPad. De website is goed bruikbaar op een iPhone of een iPad 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik gebruik de app zelf ook, maar voor zover ik weet zitten er niet meer functies in, ten opzichte van de NS reisplanner. De planner van NS heeft veel meer functies als rijden de treinen.

Ik gebruik rijden de treinen omdat het een kleine, overzichtelijke app is zonder veel poespas. Maar soms gebeurt het dat ik de NS planner gebruik omdat rijden de treinen iets niet kan 🙂
Hi Hans. Welkom bij de Community.

De Rijden de Treinen app is niet door ons ontwikkeld. Rijden de Treinen brengt zelf geen app uit voor de iPhone of iPad. De website is goed bruikbaar op een iPhone of een iPad 🙂.
Reputatie 1
Persoonlijk vind ik de Rijden de Treinen app handiger dan de NS app, omdat de Rijden de Treinen app bijvoorbeeld aangeeft als er een treinstel achterblijft.
In het geval van een verstoring werkt de Rijden de treinen app beter, omdat de NS app een nieuw ingelegd treinnr vaak niet laat zien.

Reageer