beantwoord

Rijdt deze sprinter vanavond van Boxtel naar Eindhoven?

• 17 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet niet beter dan dat er geen treinen rijden, maar volgens de planner rijdt deze ene trein wel?

icon

Beste antwoord door Momo 17 oktober 2019, 18:35

Werkzaamheden info zegt onderstaand. 

Lucky you :grin:

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Werkzaamheden info zegt onderstaand. 

Lucky you :grin:

Reputatie 7
Badge +3

Laat ik zelf dan maar het goede antwoord geven. Voortaan gewoon ff doorklikken, mrfreeze.

Donderdag en vrijdag:

• er rijden bussen in plaats van treinen tussen Eindhoven en Boxtel
  • enkele Sprinters in de vroege ochtenden en late avonden alsmede enkele Nachtnettreinen blijven rijden
Reputatie 7
Badge +3

@Momo Zucht. :wink:

Reputatie 7
Badge +3

Nu ik het nog 's nalees heb ik toch het idee dat de informatie is aangepast?

Er zouden vandaag en morgen ook bussen tussen Eindhoven en Tilburg Universiteit rijden toch? En dat van die vroege en late sprinters stond er eerder ook nog niet volgens mij.

Reputatie 7
Badge +3

Ik hoop trouwens toch een half uur eerder thuis te zijn.
De IC uit Utrecht komt om 0.21 uur aan in Boxtel. Om 0.23 uur vertrekt er een “late sprinter” naar Eindhoven, maar dit is geen officiële overstap.
De volgende, laatste IC komt om 0.54 aan, terwijl om 0.51 uur de laatste "late sprinter” naar Eindhoven vertrekt.

Ik hoop toch eerlijk gezegd dat die sprinters even wachten.

Ik durf niet te zeggen wat er tot kort geleden stond. Ik kan wel bevestigen dat de trein om 23:39 wel gaat.

Reputatie 7
Badge +3

Ik durf niet te zeggen wat er tot kort geleden stond. Ik kan wel bevestigen dat de trein om 23:39 wel gaat.

Ja, dat is de IC tot Boxtel. Die rijdt sowieso wel :grinning:

Badge +3

Normaal kan je bij rijdendetreinen de hele historie (dus ook wijzigingen) zien van meldingen, maar ik zie die over ‘enkele sprinters’ ook zo gauw niet terug.

Oh wacht, het gaat om werkzaamheden. Dat is dus deze (zonder wijzigingshistorie).

Reageer