beantwoord

Rijdt mijn trein?

  • 16 september 2018
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Ik ben een weekendje weg. Nu wil ik vanavond weer terug naar huis. Daar wil ik het liefst om half 9 weer zijn. Ik heb gekeken om mijn NS reisplanner app. Daar stond dat ik gewoon kon reizen. Toen ik op pijltje terug drukte stond er opeens Reis niet mogelijk. Heb hem toen even gerefresht en toen stond er nog steeds Reis niet mogelijk. Vervolgens even op 9292 gekeken en daar kreeg ik dezelfde melding. Op de reisplanner van Arriva stond zelfs reis niet mogelijk. Ik wil graag van Kampen naar Busstation, Ter Apel. Volgens mij ligt het probleem bij de trein van Zwolle naar Emmen. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 16 september 2018, 16:29

Ik zou even de klantenservice bellen van het bedrijf waar je mee reist, de NS rijdt niet op dat traject
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Ik zou even de klantenservice bellen van het bedrijf waar je mee reist, de NS rijdt niet op dat traject
Vanaf 17.32 uur zou deze reis weer mogelijk moeten zijn. Er was geen treinverkeer tussen Kampen en Zwolle.
Advies, raadpleegt nogmaals de reisplanner.

Reageer