beantwoord

Rit 6422 Sprinter Weert Tilburg Universiteit van 06.20

• 10 juni 2020
  • 8 reacties
  • 288 Bekeken

In de NS planner als ook in de trein wordt aangegeven dat er moet  worden overgestapt in Eindhoven.

Dit is echter niet het geval (nooit geweest)

Voor incidentele reizigers is dit verwarrend omdat in Eindhoven (automatisch) wordt omgeroepen dat Eindhoven het Eindstation is.

Kan dit in de planning worden aangepast?

icon

Beste antwoord door Edwin 10 juni 2020, 09:06

Ik zie het, vreemd. Voor zover ik kan zien gaat die trein gewoon met dezelfde treinstellen door en krijgt daar ook geen nieuw nummer.

Ik heb je vraag intern even neergezet en als ik een antwoord heb, laat ik het hier weten.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik zie het, vreemd. Voor zover ik kan zien gaat die trein gewoon met dezelfde treinstellen door en krijgt daar ook geen nieuw nummer.

Ik heb je vraag intern even neergezet en als ik een antwoord heb, laat ik het hier weten.

Bedankt voor het melden Toon K en bedankt voor het uitvragen Edwin.

Edwin alvast bedankt voor het doorspelen van de vraag,
De NS planner is al aangepast.
Nu de automatische omroep in de trein nog, die vertelt nog steeds dat Eindhoven het eindstation is.

Reputatie 7
Badge

Die automatische omroep heb ik nu ook doorgegeven.

Namens de betreffende afdelingen bedankt voor je oplettendheid en melding!

Bedankt voor je hulp Edwin!

Reputatie 7
Badge

@Toon K Als het goed is, gaat het in de automatische omroep nu ook goed.

@edwin-169 

Ook op de schermen en omroep in de trein is het eindstation gewijzigd van Eindhoven naar Tilburg Universiteit.
Bedankt Edwin voor het helpen oplossen. 

Reputatie 7
Badge

Graag gedaan!

Reageer