Rit planning

• 18 november 2017
  • 10 reacties
  • 180 Bekeken

NS geeft foutieve informatie
9292 doet het beter

10 reacties

Reputatie 7
Dat is dan uniek, want meestal is het toch echt andersom. 9292 is een hele slechte planner, bij werkzaamheden of verstoringen.
Ik reis Deventer naar Breda
Via 9292 komt ik 11.45 aan
Via NS planning 13.13
9292 via Amsterdam en HSL lijn
NA via den Bosch
NA is NS
Ik reis naar Breda - Prinsenbeek1
Sorry foutje van mij
NS 11.13 aankomst
Goedemiddag kookaburra en welkom op het NS Serviceforum!

Ik durf niet te zeggen wat er bij jou is misgegaan. Ik krijg zowel via de NS reisplanner als via de 9292 reisplanner (websites, welteverstaan) dezelfde adviezen. Voornamelijk een rechtstreekse Intercity richting Roosendaal via 's-Hertogenbosch. Eens in de paar uur zit er vervolgens een advies bij met een NS International Intercity, met overstappen in Amersfoort en Utrecht. Een advies via Amsterdam met de Intercity Direct kan ik echter niet terugvinden. Hoe heb je de reis uiteindelijk gemaakt?
Hallo Stijn
Ik reis dus vanaf Deventer via Hilversum naar Amsterdam.
Dan van Amsterdam naar Breda met intercity direct over het HSL spoor.
Het is 30 minuten langer dan via Zutphen - Nijmegen - Den Bosch.
Maar ik reis liever zo dan met de foeilelijke treinen Zwolle - Roosendaal
Badge
Een reis die minstens 30 minuten langer duurt dan het snelste alternatief en ook nog eens een extra overstap vereist, zal echt niet in de reisplanner worden aangegeven. Niet in die van NS, niet in die van 9292.

En mocht het u troosten: de volgens u "foeilelijke" DDZ'jes op Zwolle-Roosendaal worden naar het schijnt per 10 december vervangen door Koplopers (ICMm).
Zo stellig zou ik niet durven beweren dat 92 niet dat soort reisadviezen uitpoept, lol.
9292 gaf mij dit toch wellicht als een alternatief reisadvies!
En ik was er blij mee.. het is op deze manier prettig reizen
Deventer - Amsterdam - Rotterdam - Breda
Ook weinig stops.
Ideaal !!!

Reageer