beantwoord

seintje voor vertrek werkt niet

• 13 november 2017
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

Al maanden lang werkt 'seintje instellen voor vertrek' niet, Ik ontvang geen alarmsignaal als ik dat instel. Herkent iemand dat probleem of beter nog, weet iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 november 2017, 21:06

Ik heb het nog even nagevraagd en het zou moeten werken. Zelf sla ik een reis ook altijd op in de planner en krijg dan 5 minuten voor vertrek een seintje dat de trein (meestal) volgens planning zal vertrekken. Wellicht kan het helpen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond frankbraakman en welkom op het NS Serviceforum!

Ik moet eerlijk zeggen dat deze functionaliteit mij onbekend is, de enige opties die ik ken in de Reisplanner Xtra App zijn de notificaties bij uitval/storing en de herinnering om uit te checken. Ik ga er in ieder geval van uit dat het om de Reisplanner Xtra App gaat?

Mocht dat het geval zijn kun je over het algemeen het beste de feedback optie in de app zelf gebruiken. Het probleem komt dan rechtstreeks terecht bij de ontwikkelaars van de app, inclusief alle informatie die ze daar eventueel voor nodig hebben.
Ik heb het nog even nagevraagd en het zou moeten werken. Zelf sla ik een reis ook altijd op in de planner en krijg dan 5 minuten voor vertrek een seintje dat de trein (meestal) volgens planning zal vertrekken. Wellicht kan het helpen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ik heb al een jaar seintjes aanstaan bij storingen maar nog nooit een melding gehad. Nu vanochtend weer een storing die netjes gemeld staat onder storingen in de NS app, maar volgens diezelfde app rijdt mijn trein gewoon en krijg ik geen storing. De hele functie werkt dus gewoon niet.
Geen idee of ik de reisplanner xtra app heb. Bij mij heet de app gewoon NS en reisplanner xtra app kent de playstore niet
De app is sinds 2017 van naam veranderd, Mattijsm, en heet nu gewoon de NS App. Ik heb inhoudelijk gereageerd op het door jouw gestarte topic.
Oké, laten we het gesprek dan daar verder voeren

Reageer