beantwoord

Station Leiden Transferium?

• 28 mei 2019
  • 9 reacties
  • 355 Bekeken

Sinds wanneer bestaat station Leiden Transferium?

Als ik in de NS app naar de vertrektijden ga dan opent die telkens bij het niet bestaande station Leiden Transferium.

Kan dit station verwijderd worden zodat de app weer gewoon opent met Leiden Centraal?

Het hele Transferium in Leiden bestaat niet eens meer. Dsze is vanwege de aanleg van de Rijnlandroute afgebroken.

icon

Beste antwoord door Momo 29 mei 2019, 06:53

Leiden Transferium werd gebruikt tijdens de werkzaamheden bij Leiden. Er was 1 weekend dat er helemaal geen treinen reden en toen gingen vanaf Leiden Transferium alle bussen. Het was overigens niet het oude bekende transferium maar een speciaal daarvoor ingericht locatie aan de Willem Einthovenstraat (Parkeerterrein Janssen).
Bekijk origineel

9 reacties

Je kunt de app (of je telefoon in het algemeen) gewoon verbieden om je huidige locatie te laten bepalen...

Zie ook 'Instellingen' in de app, voor op welk scherm die opstart...

Het is natuurlijk wel vreemd dat je de app anders moet instellen omdat het dichtstbijzijnde station een niet bestaand station is.
Reputatie 7
Badge +3
Leiden Transferium werd gebruikt tijdens de werkzaamheden bij Leiden. Er was 1 weekend dat er helemaal geen treinen reden en toen gingen vanaf Leiden Transferium alle bussen. Het was overigens niet het oude bekende transferium maar een speciaal daarvoor ingericht locatie aan de Willem Einthovenstraat (Parkeerterrein Janssen).
Hallo aandewiel en welkom bij de NS community.

Ik zie dat Momo je al een passende reactie heeft gegeven. Kun je hiermee verder?
Hallo aandewiel en welkom bij de NS community.

Ik zie dat Momo je al een passende reactie heeft gegeven. Kun je hiermee verder?

Hallo Jouke, ik hoop eigenlijk dat jullie (NS) hier mee verder gaan en het station verwijderen. De werkzaamheden zijn al een tijdje achter de rug.
Reputatie 7
Badge +3
Misschien kun je zolang het station er wel in staat zoeken met de stationsverkorting van Leiden Centraal Ledn.
Het is niet dat ik het station niet kan vinden maar het is irritant dat telkens als ik 's ochtends de app opstart er Leiden Transferium in beeld staat.
Badge +3
Je kunt de app (of je telefoon in het algemeen) gewoon verbieden om je huidige locatie te laten bepalen...

Zie ook 'Instellingen' in de app, voor op welk scherm die opstart...
Ik zal je verzoek doorgeven, aandewiel, maar ik durf niet te garanderen of en zo ja wanneer dit wordt aangepast. Hopelijk kun je voor nu iets met de andere suggesties.
Ik herken dit maar al te goed. Ik heb elke ochtend namelijk hetzelfde (ook met Leiden Transferium), en ik vind het ook erg irritant. Het went na verloop van tijd wel, maar het is natuurlijk niet de bedoeling.

Reageer