beantwoord

Storing Duivendrecht - Almere?

• 18 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
De stoptrein van 16:41 Duivendrecht -> Almere lijkt niet te rijden maar ik kan geen storing vinden.. mis ik iets?
icon

Beste antwoord door Raymond123 18 oktober 2018, 17:47

Die trein lijkt als losse trein uitgevallen te zijn. In dat geval is er geen sprake van een (grotere) storing, maar slechts sprake van een incidentele trein die helaas uitvalt.

Bij storingen is vaak een heel baanvak getroffen, bijvoorbeeld door een sein- of wisselstoring of een kapotte trein die ervoor zorgt dat achteropkomende treinen ook niet kunnen rijden. In deze gevallen zie je dat op de spoorkaart en in de app als storing.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Die trein lijkt als losse trein uitgevallen te zijn. In dat geval is er geen sprake van een (grotere) storing, maar slechts sprake van een incidentele trein die helaas uitvalt.

Bij storingen is vaak een heel baanvak getroffen, bijvoorbeeld door een sein- of wisselstoring of een kapotte trein die ervoor zorgt dat achteropkomende treinen ook niet kunnen rijden. In deze gevallen zie je dat op de spoorkaart en in de app als storing.
Ik kan ook niet achterhalen waarom deze trein is uitgevallen. Ik schat de kans ook groot in dat de trein een storing had of dat er iets met het personeel aan de hand was waardoor deze trein niet kon rijden. Heb je de Intercity van 17:01 gepakt, Thor89?

Reageer