Wat moet ik doen om de reis die ik heb opgeslagen in de reisplanner app (op iPhone) op mijn apple watch te kunnen volgen? Soms lukt het als ik de app een paar keer restart op zowel de iPhone als de watch, maar meestal lukt het niet. De reis staat dan wel bij opgeslagen reizen in de app, maar is niet zichtbaar op de watch. Ik heb de apple watch 7, iPhone 8 van alle platforms de laatste versie. Ik heb dit vandaag ook weer geprobeerd met de recente updates van iOS en Watch OS.
Sync apple watch met reisplanner
Beste antwoord door Lorena NS
Het lijkt een issue te zijn met de (frequentie van de) synchronisatie tussen de iPhone en de watch. Is dit een herkenbaar issue en hebben jullie een oplossing?
Ik heb de juiste persoon weten te bereiken, maar helaas kunnen nog niet direct achterhalen waar de issue ligt of oplossen. Wegens andere prioriteiten (en het laag aantal gebruikers), is er al enige tijd niet veel aandacht geweest voor de app op de Apple Watch. Ik had je bericht al doorgezet, dus het is bekend. Ze verwachten dat er op z'n vroegst volgend jaar weer aan gewerkt zal worden. 😕 Hopelijk zal dat wat eerder worden!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.